AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #21 Skrevet 18. august 2013 Huffa meg! Jeg som sa det til og med høyt at "R skal være på denne plata og L på den andr" og det flere ganger og trodde at jeg gjorde det rette. At det ikke engang falt meg å sjekke det. Men flere par øyner er bedre enn ett Tusen takk. Skal skru de av straks frøkna våkner opp. Igjen tusen takk folkens! Lenge leve KG!Anonymous poster hash: 5a8d6...2b1 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #22 Skrevet 18. august 2013 Sånn. Så deilig det føles å bli ferdig med det for***** skapet! Hadde visst montert to "høyre-skinner" på venstre vegg og to venstre på en høyre-vegg. Er sikker på at jeg brukte opptil flere timer på å sette de skuffene på plass, og nå tok det bare 10 minutter. Hilsen, EnsmuleflaumenmesttakknemligkgpersonAnonymous poster hash: 5a8d6...2b1
Lutetium 71 Skrevet 18. august 2013 #23 Skrevet 18. august 2013 Sånn. Så deilig det føles å bli ferdig med det for***** skapet! Hadde visst montert to "høyre-skinner" på venstre vegg og to venstre på en høyre-vegg. Er sikker på at jeg brukte opptil flere timer på å sette de skuffene på plass, og nå tok det bare 10 minutter. Hilsen, EnsmuleflaumenmesttakknemligkgpersonAnonymous poster hash: 5a8d6...2b1 Flott du fikk dreis på f***skapet. 1
Fanteria Skrevet 19. august 2013 #24 Skrevet 19. august 2013 Så godt at løsningen var så enkel Fort gjort å gjøre feil når det er så mange deler. Du er ikke den første og garantert ikke den siste 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå