AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Loett(e) eller LoettE? Anonymous poster hash: 714d1...ee9
navnet Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Kommer ann på om du befinner deg i frankrike eller Norge. Legen min sier loette, fordi han er norsk...
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Kommer ann på om du befinner deg i frankrike eller Norge. Legen min sier loette, fordi han er norsk... Så da jeg skal fortelle den nye legen min hva slags p-piller jeg går på, så sier jeg det med e? Utrolig at jeg lager et problem ut av dette... haha! Anonymous poster hash: 714d1...ee9
navnet Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Så da jeg skal fortelle den nye legen min hva slags p-piller jeg går på, så sier jeg det med e? Utrolig at jeg lager et problem ut av dette... haha!Anonymous poster hash: 714d1...ee9 Ja. Uansett så tipper jeg at fastlegene i Norge er rimelig vant til feil uttalelse av medisiner, så no worries
Gjest Solsmil Skrevet 17. august 2013 #6 Skrevet 17. august 2013 Sist gang jeg var hos legen, så sa jeg loett, og han sa loette- rett fram
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå