AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #21 Skrevet 16. august 2013 Huff! Jeg håper du skjønner at denne karen ikke er god for for deg eller for noen. Han er eiesyk, sjalu, mistenksom og manipulerende! Det enste positive her er at han viste sine sanne farger så fort. Det er ikke alle som gjør det. Anonymous poster hash: 34d09...8e4 Tusen takk for klemmen din! Selv om den ble sendt igjennom internett hjalp den veldig Vet ikke helt hva jeg skal tenke og tro. Han gir meg dårlig samvittighet og skyldfølelse for at jeg føler det sånn. Hadde det vært min venninne hadde jeg ropt LØP, men når jeg sitter oppi det her er det jammen ikke lett. Jeg liker han så utrolig mye. Anonymous poster hash: 5afd4...048
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #22 Skrevet 16. august 2013 Du vet innerst inne at du bør løpe men så sitter du der og nøler fordi du håper så inderlig at dette er en du kan satse på. Ikke gjør det! Anonymous poster hash: 34d09...8e4 Der traff du spikeren på hodet. Det er nok akkurat slik det er. Jeg tenker at han bare er en fyr som blir veldig veldig tidlig forelsket. Og at han kan jobbe med å bli kvitt sjalusien sin. Anonymous poster hash: 5afd4...048
super-s Skrevet 16. august 2013 #23 Skrevet 16. august 2013 Jeg ville skygget unna... Det blir sikkert ikke bedre med tiden!
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #24 Skrevet 16. august 2013 Dette hørtes ut som en sykelig sjalusi ja. Som garantert bunner seg i dårlig selvfølelse og dårlig selvtillit. Samt gjerne et sykt behov for å eie vedkommende.Litt sjalusi kan være bra, fordi det betyr at en bryr seg, men når det blir for mye, blir det bare for dumt. Anonymous poster hash: f496b...8e2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #25 Skrevet 16. august 2013 Nå har jeg fått tenkt litt... Han gir meg dårlig samvittighet og skyldfølelse for at jeg ikke føler det samme som han. Han har ikke det samme syn på venner av det motsatte kjønn som meg. Han har helt forskjellig syn på et forhold enn meg. Han er sykelig sjalu, helt uten grunn. Sier jeg er den han vil dele livet med, uten å egentlig kjenne meg. Han er dum og ukritisk. Han er veldig usikker på seg selv. Han følger med på facebook når og hvor lenge jeg er pålogget. Skal vite hva og hvem jeg skiver meldinger til. Han har ikke forståelse for mine følelser og tanker om alt dette. Konklusjon: løøøøøp. Anonymous poster hash: 5afd4...048 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #26 Skrevet 16. august 2013 Men avvis han på en ordentlig måte. Ikke bare kutt han ut helt plutselig. Anonymous poster hash: e070d...520
Flipskip Skrevet 16. august 2013 #27 Skrevet 16. august 2013 Amen. Endelig en tråd med en fornuftig ts. Slike varselstegn skal man ta på alvor, høres ut som daten har ganske grunnleggende problemer er for alvorlige til å prøve å fikse. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #28 Skrevet 16. august 2013 Nå har jeg fått tenkt litt... Han gir meg dårlig samvittighet og skyldfølelse for at jeg ikke føler det samme som han. Han har ikke det samme syn på venner av det motsatte kjønn som meg. Han har helt forskjellig syn på et forhold enn meg. Han er sykelig sjalu, helt uten grunn. Sier jeg er den han vil dele livet med, uten å egentlig kjenne meg. Han er dum og ukritisk. Han er veldig usikker på seg selv. Han følger med på facebook når og hvor lenge jeg er pålogget. Skal vite hva og hvem jeg skiver meldinger til. Han har ikke forståelse for mine følelser og tanker om alt dette. Konklusjon: løøøøøp.Anonymous poster hash: 5afd4...048 Kan jeg spørre om han er etnisk norsk? Kjæresten min er tyrkisk og har såvidt noen av de samme tendensene (ikke på langt nær så ille). Men det er visstnok veldig vanlig i hans kultur at man ikke har nære forhold til det motsatte kjønn om man har kjæreste. Anonymous poster hash: 2a600...05e
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #29 Skrevet 16. august 2013 Kan jeg spørre om han er etnisk norsk? Kjæresten min er tyrkisk og har såvidt noen av de samme tendensene (ikke på langt nær så ille). Men det er visstnok veldig vanlig i hans kultur at man ikke har nære forhold til det motsatte kjønn om man har kjæreste.Anonymous poster hash: 2a600...05e Han er 100% norsk. Rundt 30år, med et samboerforhold bak seg, men bortsett fra noen korte forhold på 1-2måneder har han vært singel de siste 3 årene. Anonymous poster hash: 5afd4...048
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #30 Skrevet 16. august 2013 Men avvis han på en ordentlig måte. Ikke bare kutt han ut helt plutselig. Anonymous poster hash: e070d...520 Såklart! Jeg snakket med han på en fin måte i telefonen tidligere i kveld også. Det var han som ble sint og gav meg skikkelig dårlig samvittighet og skyldfølelse. Nesten så jeg følte jeg må si unnskyld. Sa jeg måtte tenke litt i noen dager. Bortsett fra denne skremmende oppførselen er han en bra fyr. Som sagt tidligere fikk vi veldig bra kjemi fra første date. Anonymous poster hash: 5afd4...048 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #31 Skrevet 16. august 2013 Han er 100% norsk. Rundt 30år, med et samboerforhold bak seg, men bortsett fra noen korte forhold på 1-2måneder har han vært singel de siste 3 årene.Anonymous poster hash: 5afd4...048 Aha. Enda et faresignal, dette har ingenting med kultur å gjøre, bare rent personlighetsmessig : / Men vær så snill å lytt til andre her, avvis han på en ryddig måte for å unngå problemer senere. Anonymous poster hash: 2a600...05e
guttemann Skrevet 16. august 2013 #32 Skrevet 16. august 2013 Det er ihvertfall ikke liv laga dersom han ikke skjønner at HAN er den som er/har problemet, og er villig til å jobbe med det. Klarer han ikke å roe seg ned i løpet av de næremste ukene, ville jeg droppet ham.Utifra det du har skrevet så langt, virker det jo som om han mener at han ike gjør noe galt.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #33 Skrevet 16. august 2013 Nå har jeg fått tenkt litt... Han gir meg dårlig samvittighet og skyldfølelse for at jeg ikke føler det samme som han. Han har ikke det samme syn på venner av det motsatte kjønn som meg. Han har helt forskjellig syn på et forhold enn meg. Han er sykelig sjalu, helt uten grunn. Sier jeg er den han vil dele livet med, uten å egentlig kjenne meg. Han er dum og ukritisk. Han er veldig usikker på seg selv. Han følger med på facebook når og hvor lenge jeg er pålogget. Skal vite hva og hvem jeg skiver meldinger til. Han har ikke forståelse for mine følelser og tanker om alt dette. Konklusjon: løøøøøp.Anonymous poster hash: 5afd4...048 Du kom deg frem til en konklusjon gitt. Gratulerer. Anonymous poster hash: f496b...8e2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #34 Skrevet 16. august 2013 Nå har jeg fått tenkt litt... Han gir meg dårlig samvittighet og skyldfølelse for at jeg ikke føler det samme som han. Han har ikke det samme syn på venner av det motsatte kjønn som meg. Han har helt forskjellig syn på et forhold enn meg. Han er sykelig sjalu, helt uten grunn. Sier jeg er den han vil dele livet med, uten å egentlig kjenne meg. Han er dum og ukritisk. Han er veldig usikker på seg selv. Han følger med på facebook når og hvor lenge jeg er pålogget. Skal vite hva og hvem jeg skiver meldinger til. Han har ikke forståelse for mine følelser og tanker om alt dette. Konklusjon: løøøøøp.Anonymous poster hash: 5afd4...048 Bra! Nå får jeg sove i natt. Anonymous poster hash: 34d09...8e4 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #35 Skrevet 16. august 2013 Det er ihvertfall ikke liv laga dersom han ikke skjønner at HAN er den som er/har problemet, og er villig til å jobbe med det. Klarer han ikke å roe seg ned i løpet av de næremste ukene, ville jeg droppet ham.Utifra det du har skrevet så langt, virker det jo som om han mener at han ike gjør noe galt. Han skjønner at han er en fyr som er sjalu, men han ser ikke problmet, han sier at det bare er slik han er, ferdig med det. At han bare er en fyr som alltid blir veldig forelsket i de han dater, og liker jeg ikke det så finner han seg noen andre. Sjalu vil han alltid være sier han, han sier det bare er et godt tegn på at han liker meg og at jeg burde være glad for det! Og han kutter ut absolutt all kontakt med venner av det motsatte kjønn når han er sammen med noen, og det burde jeg også gjøre. For alle gutter vil egentlig bare ha sex med alle sine venner av motsatte kjønn. Gutter er gutter sier han. Jeg spurte om det er slik HAN er, men nei ikke han. Men alle andre gutter, og helt sikkert alle guttene i vennegjengen min også. Anonymous poster hash: 5afd4...048 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #36 Skrevet 16. august 2013 Steinar 40, er det han du driver og dater? Anonymous poster hash: 9a218...df1
guttemann Skrevet 16. august 2013 #37 Skrevet 16. august 2013 Han skjønner at han er en fyr som er sjalu, men han ser ikke problmet, han sier at det bare er slik han er, ferdig med det. At han bare er en fyr som alltid blir veldig forelsket i de han dater, og liker jeg ikke det så finner han seg noen andre. Sjalu vil han alltid være sier han, han sier det bare er et godt tegn på at han liker meg og at jeg burde være glad for det! Og han kutter ut absolutt all kontakt med venner av det motsatte kjønn når han er sammen med noen, og det burde jeg også gjøre. For alle gutter vil egentlig bare ha sex med alle sine venner av motsatte kjønn. Gutter er gutter sier han. Jeg spurte om det er slik HAN er, men nei ikke han. Men alle andre gutter, og helt sikkert alle guttene i vennegjengen min også.Anonymous poster hash: 5afd4...048 Be ham finne seg noen andre, du. Han er nok ikke noe å samle på, desverre. Om han ikke ser at DEN oppførselen er et problem, hvilke andre ting tror det er mulig å komme til enighet om senere?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #38 Skrevet 16. august 2013 Takk for at det finnes forum og tusen takk til alle som har svart! Det hjalp utrolig mye å skrive ned tankene mine. Jeg har vært innom utrolig mange forskjellige følelser i kveld, som en berg og dalbane. Etter samtalen med han, var jeg faktisk innom tanken på at det er jeg som er urimelig. Er noe merkelig med han, han får til å vri ting over på meg, jeg fikk skikkelig skyldfølelse. Jeg har ikke turt å betro meg til venner, fordi jeg er flau over hvor intens han er. Og det sier kanskje litt. Uansett, følelsen jeg sitter igjen med nå er en utrolig lettelse og jeg ser hvor latterlig det er når jeg bare for noen timer siden tenkte at dette kan jo gå om han bare endrer seg. Men han sa jo selv at jeg ikke kan endre han. Han prøver å endre meg, ved å si at slik han er ER normalt. Anonymous poster hash: 5afd4...048 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå