AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Hvor lenge etter fødsel er det greit å ha en identitetskrise? Når bør det gå over? Anonymous poster hash: 5aa37...a69
Gjest Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Du bør kontakte psykolog eller iallefall snakke med en nær fortrolig om dette. Selv om det er kortsiktig, er det godt å ha noen å snakke med, og det kan også forhindre videre utvikling.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Jeg vet, har søkt hjelp.. Venter på svar.. Anonymous poster hash: 5aa37...a69
Gjest Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Godt å høre. Du må bare prøve å holde ut - dette ordner seg, selv om det kanskje ikke ser sånn ut. Det hjelper ofte å ha daglige rutiner, og nå har du en liten nurk å ta deg av. Det kan være en omveltning, og det gjør kanskje godt med avlastning en gang i blant så du får litt tid for deg selv. Partner/venner kan stille opp, håper jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå