Gå til innhold

De fisket fugler.....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

..ja tenk det....

I går ble jeg både forbannet og betenkt over en episode jeg så. Satt sammen med Kjæresten min ved et vann og solte oss. Ser at det står to gutter i 15-16 årsalderen nedenfor å fisker. De mater også fugler, "så hyggelig" tenker jeg. Så tar den ene gutten kroken opp og fester brød til fiskestanger, mens kompisen mater frebilsk. Og da skønte jeg tegninga. "Herregud de prøver å få andemor på tråden eller de søte små barna hennes".

Gjett om jeg ble forbanna. Jeg sa at jeg skulle ringe politi og anmelde dem for dyremishandling hvis de ikke sluttet med en gang.

Uff, dette tenkte jeg på i hele går. Derfor ber jeg dere som ser noe slikt om å gripe inn. Si i fra at dette godtar vi ikke.

Jeg bryr meg jeg icon_wink.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den var grov, Care! Flott at du reagerte, dette er noe utrolig svineri, og desverre er det ikke ukjent icon_mad.gif

_________________

Hegesmilejente.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-06-10 07:50 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Så forkastelig! Hva foregår i hodet på folk... og hva slags oppvekstvilkår har barn som blir sånne tenåringer? Uten respekt for liv og natur.

Trist.... uendelig trist...

_________________

Klem fra Tusenfryd hoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-06-10 08:06 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hva med de som putter loff i sprit og gir til måkene? Måkene styrter i fylla og drukner... icon_frown.gif Dyremisshandling er grusomt! Jeg hadde satt guttene på kroken jeg... etter ørene!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok reagert jeg også om jeg hadde sett noe sånt! Dette er dyremishandling, og det er kjempeflott at du reagerte Care! Jeg blir så forbannet når folk gjør slikt mot forsvarsløse dyr!

Hilsen "Maeve"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagert???Jeg hadde nok kasta dem på hodet i vannet laaaangt inne ved grunna icon_smile.gif

Flott at du grep inn icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en beskjed til deg fra andemor Care icon_smile.gif

Takk for at du reddet barna mine. Jeg aner ikke hva de vesnene prøvde på, men når jeg så kroken med mat på skjønte jeg at de prøvde å drepe mine små. Jeg skulle til å spise den selv så ikke de små kunne gjøre det; heller meg enn dem, men du kom meg heldigvis i forkjøpet. Takk for at du bryr deg om oss bevingede nebb-bærere. Ikke alle skjønner at vi også er liv som fortjener å være her.

Måtte flere tenke som du.

(Isa fortsetter her) Tja, dette hadde hun ivertfall sikkert sagt... om hun kunne snakke menneskespråk icon_smile.gif

Care du er dagens helt!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sommer da jeg satt på stranden så jeg noen små gutter som koste seg med å rive bena av små krabber. DA måtte jeg gå og si i fra. Jeg skal innrømme at jeg ikke liker krabber så godt (minner for mye om eddiser icon_lol.gif), men å rive av dem bena blir for ille!!

Som min samboer sier til barna mine: det du dreper skal du spise! Ergo: ingen barn som dreper insekter og slikt for moro skyld.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

For noen drittunger... icon_evil.gif

De må ha skikkelig fritidsproblemer hvis dèt er det eneste de kan finne på på fritiden.

Skjønner ikke hvordan noen kan skade noen sånn, verken dyr eller mennesker.. Blir skikkelig provosert!

Her om dagen tok faktisk vennen min og kastet en kniv etter en and som "var i veien" for han når han skulle bade. Skal si jeg ble forbanna! Jeg sa at hvis han ikke skjerpet seg, og det grundig også, skulle jeg søren meg kaste kniv etter han også!

Da ble han straks en anelse purpurfarget icon_wink.gif

_________________

I.W1212[ Dette Innlegg er endret av: Ice_White den 2002-06-11 16:03 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj... sinna.gif

Nå i disse ferietider er det også mye stygt som skjer... Mange som finner ut at kjæledyrene deres kommer "i veien" for ferieplanene sine, og bare setter de av og forlater de langs veien... Og dette er voksne folk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir rett og slett dårlig av å høre om sånt!

Takk, Care! Jeg er enig i at du er dagens helt!

Det finnes enkelte som trenger at noen våger å snakke til dem. Dette er grusomt, og jeg hadde anmeldt forholdet hadde jeg visst hvem de var!!!

Fly forbannet på de uskyldige dyrenes vegne!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_smile.gif Fint at dere reagerer som meg. Ja, jeg hadde anmeldt dem hvis jeg hadde visst hvem dette var.

Jeg kommer til å bli ekstra oppmerksom i hele sommer angående dette problemet, håper dere også har dette i tankene når dere skal ut.

Takk for supporten. Ha en god dag icon_wink.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Jeg lurer på hvor i hekken slike mennesker får holdningene sine fra?

Forøvrig synes jeg Cassandras samboers innpoding av de små var glimrende!

Ja, Care; du er dagens helt icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Vibeke icon_cool.gif og alle andre.

Men jeg vet at dere alle ville ha gjort det sammen. Så jeg var bare på rett sted til rett tid. Håper dere er der neste gang det skjer.

icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...