AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Virker for meg som om gutter liker jentene bedre om de er litt sårbare og har litt dårlig selvtillit, for da får de en følelse av at de må beskytte jente, i motsetning til jenter med masse selvtillit. Så gutter liker jenter som er litt sårbare? Anonymous poster hash: c0bdc...b1a
Gjest Kv84 Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Stemmer ikke her, tror folk trekker seg unna for jeg er så følsom.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Neh.. Foretrekker sterke og selvstendige kvinner. Folk som foretrekker svake og sårbare jenter, er som regel folk som er søppel selv og må manipulere henne for å ha noen form for sjans på henne.Anonymous poster hash: 08919...65d 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Folk som foretrekker svake og sårbare jenter, er som regel folk som er søppel selv og må manipulere henne for å ha noen form for sjans på henne.Anonymous poster hash: 08919...65d Nettopp. Anonymous poster hash: 99c39...a75 1
Gjest Snørev Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Er vel ingen som ønsker å måtte behandle kjæresten som porselen.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Nettopp. Anonymous poster hash: 99c39...a75 Det er ingen hemmelighet det.Anonymous poster hash: 08919...65d
Gjest Svampebob1 Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 Virker for meg som om gutter liker jentene bedre om de er litt sårbare og har litt dårlig selvtillit, for da får de en følelse av at de må beskytte jente, i motsetning til jenter med masse selvtillit. Så gutter liker jenter som er litt sårbare? Anonymous poster hash: c0bdc...b1a Det tror jeg nok stemmer i mange tilfeller. Fra de litt mer intelligente jentene jeg har møtt i det siste, så hører jeg at guttene har en tendens til å trekke seg unna når de oppdager at det er ei som det er litt tak i. Jeg har nok hatt slike tendenser selv.. men skal jeg være ærlig, så er jeg drittlei av problemene som følger med slike jenter. Så om du har god selvtillit og kan backe opp dette med god selvfølelse i tillegg, så er du muligens aktuell for min del.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #8 Skrevet 16. august 2013 Hahahahahahaha. Det er jo lov å drømme da.Anonymous poster hash: 08919...65d
Gjest Snørev Skrevet 16. august 2013 #9 Skrevet 16. august 2013 Det tror jeg nok stemmer i mange tilfeller. Fra de litt mer intelligente jentene jeg har møtt i det siste, så hører jeg at guttene har en tendens til å trekke seg unna når de oppdager at det er ei som det er litt tak i. Spørsmålet er jo hvor mye selvinnsikt damene som forteller deg dette har. 3
Gjest Svampebob1 Skrevet 16. august 2013 #10 Skrevet 16. august 2013 Spørsmålet er jo hvor mye selvinnsikt damene som forteller deg dette har. Uten at jeg gidder å gå inn på hvorfor, så vet jeg at det stemmer. Men det har jo noe med hva slags type mennesker man tiltrekker seg også. Det er som regel noe man kan gjøre noe med.
Gjest Snørev Skrevet 16. august 2013 #11 Skrevet 16. august 2013 (endret) Uten at jeg gidder å gå inn på hvorfor, så vet jeg at det stemmer. Men det har jo noe med hva slags type mennesker man tiltrekker seg også. Det er som regel noe man kan gjøre noe med. har du noengang hørt en mann si at han dumpa dama forfo hun ikke var sårbar nok? Selvdagt ikke for man forteller ikke sannheten om slikt. Det samme gjelder jenter. De sier ikke at de ble dumpa fordi de var kjerringer eller andre uattraktive egenskaper. Endret 16. august 2013 av Snørev
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #12 Skrevet 16. august 2013 Dere sier jo samtidig at dere liker jenter som tar initiativ osv? Det stemmer jo ikke helt med at dere trekker dere unna hvis det er tak i dem... Hmmmm. Anonymous poster hash: 08994...ad2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #13 Skrevet 16. august 2013 har du noengang hørt en mann si at han dumpa dama forfo hun ikke var sårbar nok? Selvdagt ikke for man forteller ikke sannheten om slikt. Det samme gjelder jenter. De sier ikke at de ble dumpa fordi de var kjerringer eller andre uattraktive egenskaper. Nei, det er alltid slik at en mann som gjør det slutt med ei dame er en drittsekk. Anonymous poster hash: 7cfa6...96d
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #14 Skrevet 16. august 2013 Dere sier jo samtidig at dere liker jenter som tar initiativ osv? Det stemmer jo ikke helt med at dere trekker dere unna hvis det er tak i dem... Hmmmm. Anonymous poster hash: 08994...ad2 Menn trekker seg ikke unna damer fordi det er tak i dem. Dette er noe damene trøster seg selv med. "Jaja, jeg var nok for sterk for ham" Anonymous poster hash: 7cfa6...96d 2
Gjest Svampebob1 Skrevet 16. august 2013 #15 Skrevet 16. august 2013 (endret) Menn trekker seg ikke unna damer fordi det er tak i dem. Dette er noe damene trøster seg selv med. "Jaja, jeg var nok for sterk for ham" Anonymous poster hash: 7cfa6...96d Da må man definere sterk. Noen damer definerer sterk som at de ikke klarer å inngå kompromisser på de enkleste ting. Det er ikke å være sterk pr. min definisjon. Det er dumskap. Spesielt når forholdet ryker som følge av manglende evne til å tilpasse seg. At noen trøster seg med dette, har du nok rett i. Endret 16. august 2013 av Svampebob1
AnonymBruker 42 Skrevet 16. august 2013 #16 Skrevet 16. august 2013 Har sårbarhet noe med selvtilitt å gjøre??? Ja, jeg vil helst ha en "sårbar" dame... Mennesker som ikke er sårbare synes jeg både er rart og skummelt... 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #17 Skrevet 16. august 2013 Virker for meg som om gutter liker jentene bedre om de er litt sårbare og har litt dårlig selvtillit, for da får de en følelse av at de må beskytte jente, i motsetning til jenter med masse selvtillit. Så gutter liker jenter som er litt sårbare? Anonymous poster hash: c0bdc...b1a Det stemmer for min omgangskrets i allefall. Menn tåler ikke sterke kvinner for vi er ikke like lett å ha med å gjøre. Sårbare og litt hjelpesløse damer apperellerer både til beskytterinstinkt og behovet for å dominere hos menn. Anonymous poster hash: 0586b...3c9
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #18 Skrevet 16. august 2013 Menn trekker seg ikke unna damer fordi det er tak i dem. Dette er noe damene trøster seg selv med. "Jaja, jeg var nok for sterk for ham" Anonymous poster hash: 7cfa6...96d Jo, det gjør de. Særlig om vi har egne meninger, er flinke til å snakke, er uredde og selvstendige. Har vi høy utdanning og tjener over gjennomsnittet er alt håp ute. Anonymous poster hash: 0586b...3c9 5
Gjest Snørev Skrevet 16. august 2013 #19 Skrevet 16. august 2013 Nettopp og menn er single fordi jenter blir usikre og sjalu når mannen er for kjekk og rik.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #20 Skrevet 16. august 2013 Jeg tror du ser litt feil på dette, TS. Slik jeg ser det så er det mye lettere å få kontakt med de litt mer sårbare jentene. For å få kontakt med sterke damer må man (føler jeg i alle fall, og da går jeg ut i fra at andre også har det slik) gjerne ha noe å slå i bordet med. Interessant utdannelse, gode hobbyer osv. Sårbare jenter holde det ofte bare å snakke med virker det som. Gjerne om dem, det liker jo alle. Anonymous poster hash: 3943a...6e4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå