AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Smaker dette det samme som olw dill man får i sverige? Elsker dill potetgull fra olw, men er så redd for å bli skuffet at jeg ikke tør kjøpe maarud sitt uten å vite om det er samme smak.Anonymous poster hash: 019f8...5ec
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 jeg husker ikke heelt hvordan det potetgullet fra olw smaker, men jeg elsker det potetgullet iallefall, og maarud sitt dill-potetgull er utrolig godt det også ! smaker vell kanskje ca ganske likt Anonymous poster hash: 9e4a7...05c
Adhara Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Jeg aner ikke hvordan det sammenlignes, men fantastisk godt er det ihvertfall! Det er verdt en smak
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Smaker jo møkk-dårlig! Anonymous poster hash: c7eb4...6f7
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Smaker dette det samme som olw dill man får i sverige? Elsker dill potetgull fra olw, men er så redd for å bli skuffet at jeg ikke tør kjøpe maarud sitt uten å vite om det er samme smak.Anonymous poster hash: 019f8...5ec Tror Maarud sin smaker likt som Estrella, men det er jo ikke annet å gjøre enn å prøve. Hvis du ikke "tør" prøve, så finner du det ikke ut. Hva har du å tape? 30 kroner, cirka? Jeg synes Maarud sin er kjempegod Anonymous poster hash: cc54e...c77
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå