Gjest Kv84 Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Kommer dere dere i matbutikken dere som må gå på butikken om det regner?
Gjest pærecider Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Klart det. Har ikke bil, så jeg må nok pent gå de ti minuttene det tar å gå dit. Har og bodd i Bergen i mange år, hadde nok sulta ihjel hvis jeg hadde latt regn hindre meg i å gå i butikken. Regntøy, gummistøvler og en god ryggsekk er tingen:)
kalinka85 Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Alt det skal lages problemer av! Går folk til butikken om vinteren når det snør? Om høsten når det er storm? Hjelpes! Dummeste jeg har lest i dag! 2
Gjest Teora Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Haha, du kan i hvertfall ikke bo i Bergen! Ja, det er ikke såå langt å gå. Går fint å bære paraply i en hånd og bærepose i den andre, men man kan også gå for fullt regntøy og ryggsekk med regntrekk. Bare sunt og oppkvikkende med en tur ut i skikkelig regnvær.
Gjest celine Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Kommer dere dere i matbutikken dere som må gå på butikken om det regner?Nope, regner det flere dager i strekk, sulter vi nok ihjel 1
Gjest Funky Punk Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Har bil, men har så kort vei til butikken ar jeg går...uansett om det regner eller snør. Skjønner ikke at det skal være noe problem å komme seg på butikken.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 Har merket at det er liiitt mindre kunder når det er dårlig vær, enn når det er sol. Så jeg tror det i hvert fall har noe å si! Anonymous poster hash: 96b2a...a53 1
Medlem Skrevet 16. august 2013 #8 Skrevet 16. august 2013 Så klart. Jeg går til og med i butikken om vinteren, gjennom snøstorm om så er. Det eneste som gjelder er å sko og kle seg etter forholdene...
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #9 Skrevet 16. august 2013 Har gått på butikken i all slags vær og vind så lenge jeg kan huske:P Ta på regntøy og støvler så går du. Har du ikke det, ja, så blir du våt og må bytte når du kommer hjem igjen. Du fryser uansett ikke ihjel på de 10 minuttene det tar å gå Ps: Om du må fortsette å gå til butikk og skal handle mye, er det et godt tips å bruke ryggsekk. Du kan også surre en trillekoffert til bæreren på sykkelen, men ikke la politiet se deg... Om vinteren kan du laste spark og akebrett:) Kløv på bikkja er heller ikke dumt om du har det. Anonymous poster hash: 5f80e...9f4
Brunhilde Skrevet 16. august 2013 #10 Skrevet 16. august 2013 Jeg må jo på jobb uansett vær, og da handler jeg når jeg allikevel er på vei hjem. Hvis jeg har fri og trenger noe, ja da kler jeg meg etter forholdene og går til butikken.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #11 Skrevet 17. august 2013 Hehe. Selvsagt. Til og med når det er 15 minus og sur vind. Regn er ikke noe i forhold til det. Anonymous poster hash: cc120...7e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå