Gå til innhold

Er det bare jeg som har mere lyst enn mannen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får likssom inntrykk av at det er menn som klager over dama har gått lei av sex. Jeg har det mottsatt. Ikke at han har gått lei, men han har aldri vært sånn som må ha sex hver dag, og det kan være nok med 1-2 ganger i uka. Vært sånn fra dag en, så har ikke noe med det har dabbet av.

Men jeg derimot føler meg sexgal i forhold til han, og kunne godt ha pult hver dag!

Så har vært litt frustrert noen ganger. Men nå har jeg tatt opp enda engang jeg føler vi har lite sex, så de siste ukene så har det blitt litt mere.

Noen flere som har det sånn? Føler meg nesten litt unormal.

Anonymous poster hash: 25e66...1fc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex nesten hver dag? Og du er kvinne?? :eeeh:

Høres ikke helt normal ut nei...

Anonymous poster hash: 6cb47...d29
Skrevet

Har det sånn jeg og. Det kan være skikkelig frustrerende til tider, iallefall når man får beskjed om å ta initiativ selv. Er alltid jeg som tar initiativ, og grunnen til at jeg ikke gjør det hele tiden er jo at jeg vil føle at han har lyst på meg, ikke at jeg alltid skal "mase" meg til det.

Tror ikke det er så uvanlig at jenter vil mer enn gutter, egentlig.

Anonymous poster hash: 6f6f6...fc5

• Liker 1
Skrevet

Har det sånn jeg og. Det kan være skikkelig frustrerende til tider, iallefall når man får beskjed om å ta initiativ selv. Er alltid jeg som tar initiativ, og grunnen til at jeg ikke gjør det hele tiden er jo at jeg vil føle at han har lyst på meg, ikke at jeg alltid skal "mase" meg til det.

Tror ikke det er så uvanlig at jenter vil mer enn gutter, egentlig.

Anonymous poster hash: 6f6f6...fc5

Sånn er det her også. Han sier jeg skal ta mere initativ, og jeg gjør jo det jeg også, men jeg også liker å føle han har lyst på meg også. Og er redd for å bli for masete.

Unormal å ha lyst på sex nesten hver dag når man er kvinne?Ja da får jeg være unormal :P

Gjest Eurodice
Skrevet

Får likssom inntrykk av at det er menn som klager over dama har gått lei av sex. Jeg har det mottsatt. Ikke at han har gått lei, men han har aldri vært sånn som må ha sex hver dag, og det kan være nok med 1-2 ganger i uka. Vært sånn fra dag en, så har ikke noe med det har dabbet av.

Men jeg derimot føler meg sexgal i forhold til han, og kunne godt ha pult hver dag!

Så har vært litt frustrert noen ganger. Men nå har jeg tatt opp enda engang jeg føler vi har lite sex, så de siste ukene så har det blitt litt mere.

Unnskyld at jeg sier det, men det var et idiotisk spørsmål, synes jeg. Du tror vel ikke for alvor at jenter/damer aldri kan ha større sexlyst enn menn? Du er ikke så spesiell.

Skrevet

Unnskyld at jeg sier det, men det var et idiotisk spørsmål, synes jeg. Du tror vel ikke for alvor at jenter/damer aldri kan ha større sexlyst enn menn? Du er ikke så spesiell.

Har jeg sagt jeg føler meg spesiell? Unormal ja, men ikke spesiell. Har jo vært på klubb og hørt damene på klubben klager over og ikke få fred for mannen for han vil ha sex hele tiden. Mulig jeg har en unormal mann?? Jeg skulle gjerne ønsket han var en som ville ha meg hele tiden. Tviler på jeg hadde sittet på klubb og klaget over det. Men spesiell føler jeg meg ikke nei..

• Liker 2
Skrevet

Sånn var det med min eks, jeg ville minst en gang om dagen, helst tre om mulig, han hadde mindre lyst. Jeg har alltid vært veldig glad i sex da.

Anonymous poster hash: 3c9e2...64c

Gjest Evelynita
Skrevet

I mitt forhold var det også sånn. Han fikk meg til å føle meg som en nymfoman. Men så hadde vi praktisk talt aldri sex heller da. Finner ut hvor viktig sex er i et forhold når jeg aldri får det. :P

Skrevet

I mitt forhold var det også sånn. Han fikk meg til å føle meg som en nymfoman. Men så hadde vi praktisk talt aldri sex heller da. Finner ut hvor viktig sex er i et forhold når jeg aldri får det. :P

:skratte:

"Han fikk meg til å føle meg..."

Ja, den slemme slemme mannen gjorde dette mot deg. Håper du ikke fikk traumer :ironi:

Anonymous poster hash: be143...16a

• Liker 1
Skrevet

Har jeg sagt jeg føler meg spesiell? Unormal ja, men ikke spesiell. Har jo vært på klubb og hørt damene på klubben klager over og ikke få fred for mannen for han vil ha sex hele tiden. Mulig jeg har en unormal mann?? Jeg skulle gjerne ønsket han var en som ville ha meg hele tiden.

Det er nok ikke de som har menn med høy lyst, de opplever det bare slik fordi de har lav lyst selv. De fleste menn som alltid får ja ender opp med å ikke orke mer enn 4-7 ganger i uka når forholdet har stabilisert seg, på det meste har mine fyrer ligget på 8-10 ganger i uka i snitt, når forholdet går virkelig bra. Men menn som får nei 80-90% av gangene ender opp med å prøve seg hele tiden, fordi de vet at treffprosenten er så dårlig, så vet de også at de greier å stille opp de få gangene det slår til. 1-2 ganger i uka høres litt lite ut, så dere passer kanskje ikke så godt sammen, siden du har høy lyst, men mer enn 4-5 ganger i uka er nok maks ambisjon du bør ha, realistisk sett.

Anonymous poster hash: f49af...30a

Gjest Evelynita
Skrevet

:skratte: "Han fikk meg til å føle meg..." Ja, den slemme slemme mannen gjorde dette mot deg. Håper du ikke fikk traumer :ironi:Anonymous poster hash: be143...16a

Haha, snakk om å ta ting bokstavelig. Skjønner du humor? :P

Skrevet

Sånn er det her i heimen også. Jeg har alltid tenkt at det er pga han er en del eldre, men ikke vet jeg. Jeg kunne nok hatt sex daglig, men slik er ikke han. En gang i uka, kanskje to om jeg er heldig. Jeg har lyst konstant.

Skrevet

Det er ikke uvanlig at menn og kvinner har forskjellige behov når det gjelder hvor ofte de skal ha sex. Det er heller ikke uvanlig at noen kvinner har mer lyst enn noen menn. Folk er i bunn og grunn forskjellige.

Jeg har også opplevd (og fortsatt opplever) at jeg er mer sexgal enn han jeg har lyst på. For han er det nok med 1 orgasme daglig, helt vanlig å droppe en dag eller to før neste orgasme, men for meg ... jeg kunne godt ha pult ham 3-4 ganger daglig. Så ja, det skjer. Jeg sitter her småfrustrert og venter på neste gang. :)

Anonymous poster hash: 766b3...584

• Liker 1
Skrevet

Hun høres veldig normal ut.

Skrevet

Kommer du hver gang? Menn kommer oftest lettere. Hvis du ikke gjør det, så kan ligge noe der.. At du ikke blir ordentlig "ferdig"?

Anonymous poster hash: 877e0...cf4

Skrevet

Kommer du hver gang? Menn kommer oftest lettere. Hvis du ikke gjør det, så kan ligge noe der.. At du ikke blir ordentlig "ferdig"?

Anonymous poster hash: 877e0...cf4

Orgasme gjør meg bare mer motivert for en runde til. Kommer jeg ikke gidder jeg ikke ha dårlig sex enda en gang, liksom.

Anonymous poster hash: f49af...30a

Skrevet

Slik er det her også.

Skulle gjerne hatt sex 1 gang pr dag, for nå har vi så sjeldent sex at jeg fantaserer om sex 3-6 ganger pr dag! Men vet at hvis vi hadde hatt sex en gang pr dag, evt annenhver dag, så ville jeg ikke fantasert like mye om sex "hele dagen".

Blir sprø.

Anonymous poster hash: d5ede...dce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...