AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Jeg gikk akkurat inn på badet der min samboer hadde helt plumbo i gele-form ned i sluket på vasken. Pustet inn gassen og merker at det etser i halsen, oppe i ganen og litt i bihulene nå... Er det farlig? Anonymous poster hash: 179b4...004
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 http://helsenorge.no/Helseogsunnhet/Giftinformasjon/Sider/default.aspx Ring disse og spør, de er døgnåpen. Anonymous poster hash: 71468...f61
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Det står såvidt jeg husker på plubopakka at gassen ikke skal innhaleres. Du har ikke lest på pakken eller? Anonymous poster hash: 20c43...0b0
miami33 Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 Det står såvidt jeg husker på plubopakka at gassen ikke skal innhaleres. Du har ikke lest på pakken eller? Anonymous poster hash: 20c43...0b0 Som sagt var det samboeren min som helte ned i sluket, før jeg kom hjem og jeg gikk rett inn på badet uten å vite at han hadde gjort det. Vet veldig godt at man ikke skal puste inn disse gassene og derfor er jeg bekymret nå.
miami33 Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 http://helsenorge.no/Helseogsunnhet/Giftinformasjon/Sider/default.aspx Ring disse og spør, de er døgnåpen. Anonymous poster hash: 71468...f61 Takk for tips
miami33 Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Takk for tips Nei søren, har jo ikke telefon som jeg kan ringe fra her nå! Typisk!
Alina X Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 Det står at man kan få problemer etter noen timer og smerter ved svelging...
miami33 Skrevet 15. august 2013 #8 Skrevet 15. august 2013 Det står at man kan få problemer etter noen timer og smerter ved svelging... Ok, håper ikke det er alvorlige problemer som at hjernen etser opp... Føler meg litt ør i hodet. Men så kan det jo også være den ville fantasien min som påvirker litt..
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #9 Skrevet 15. august 2013 Du kan ta det helt med ro. Å inhalere litt en gang skal gå bra. Jeg har selv, distré som jeg har tendens til å være, luktet på salmiakk. Ja, jeg skvatt av den sterke lukta og ble dårlig av å tenke på hva jeg hadde inhalert, men det gikk da bra. Hvis mennesker hadde tatt skade av å lukte på salmiakk én gang, så hadde vi ikke levd her nå. Ta det med ro Men dersom du kjenner at du blir dårligere (eller føler deg dårlig), så kan det være lurt å kontakte lege for å forhøre deg om dette. Anonymous poster hash: 030bb...03e
miami33 Skrevet 15. august 2013 #10 Skrevet 15. august 2013 Du kan ta det helt med ro. Å inhalere litt en gang skal gå bra. Jeg har selv, distré som jeg har tendens til å være, luktet på salmiakk. Ja, jeg skvatt av den sterke lukta og ble dårlig av å tenke på hva jeg hadde inhalert, men det gikk da bra. Hvis mennesker hadde tatt skade av å lukte på salmiakk én gang, så hadde vi ikke levd her nå. Ta det med ro Men dersom du kjenner at du blir dårligere (eller føler deg dårlig), så kan det være lurt å kontakte lege for å forhøre deg om dette. Anonymous poster hash: 030bb...03e Tusen takk! Nå ble jeg litt roligere. Det er jo sant det du sier
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #11 Skrevet 16. august 2013 Lever du? Fikk du snakket med helsepersonell? Anonymous poster hash: 71468...f61
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #12 Skrevet 16. august 2013 Este for noen år siden at en sykepleier tok feil flaske i skapet og ga Plumbo i stedet for Laktulose...Tror den pasienten overlevde. TS lever nok, men Plumbo er farlig...Anonymous poster hash: c4be6...3c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå