Gå til innhold

Farlig å puste inn Plumbo?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gikk akkurat inn på badet der min samboer hadde helt plumbo i gele-form ned i sluket på vasken. Pustet inn gassen og merker at det etser i halsen, oppe i ganen og litt i bihulene nå...

Er det farlig? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 179b4...004
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står såvidt jeg husker på plubopakka at gassen ikke skal innhaleres. Du har ikke lest på pakken eller?

Anonymous poster hash: 20c43...0b0
Skrevet

Det står såvidt jeg husker på plubopakka at gassen ikke skal innhaleres. Du har ikke lest på pakken eller?

Anonymous poster hash: 20c43...0b0

Som sagt var det samboeren min som helte ned i sluket, før jeg kom hjem og jeg gikk rett inn på badet uten å vite at han hadde gjort det. Vet veldig godt at man ikke skal puste inn disse gassene og derfor er jeg bekymret nå. :icon_lol:

Skrevet

Takk for tips :)

Nei søren, har jo ikke telefon som jeg kan ringe fra her nå! Typisk!

Skrevet

Det står at man kan få problemer etter noen timer og smerter ved svelging...

Skrevet

Det står at man kan få problemer etter noen timer og smerter ved svelging...

Ok, håper ikke det er alvorlige problemer som at hjernen etser opp... Føler meg litt ør i hodet. Men så kan det jo også være den ville fantasien min som påvirker litt.. :glare:

Skrevet

Du kan ta det helt med ro. Å inhalere litt en gang skal gå bra. Jeg har selv, distré som jeg har tendens til å være, luktet på salmiakk. Ja, jeg skvatt av den sterke lukta og ble dårlig av å tenke på hva jeg hadde inhalert, men det gikk da bra. Hvis mennesker hadde tatt skade av å lukte på salmiakk én gang, så hadde vi ikke levd her nå. Ta det med ro :) Men dersom du kjenner at du blir dårligere (eller føler deg dårlig), så kan det være lurt å kontakte lege for å forhøre deg om dette.

Anonymous poster hash: 030bb...03e
Skrevet

Du kan ta det helt med ro. Å inhalere litt en gang skal gå bra. Jeg har selv, distré som jeg har tendens til å være, luktet på salmiakk. Ja, jeg skvatt av den sterke lukta og ble dårlig av å tenke på hva jeg hadde inhalert, men det gikk da bra. Hvis mennesker hadde tatt skade av å lukte på salmiakk én gang, så hadde vi ikke levd her nå. Ta det med ro :) Men dersom du kjenner at du blir dårligere (eller føler deg dårlig), så kan det være lurt å kontakte lege for å forhøre deg om dette.

Anonymous poster hash: 030bb...03e

Tusen takk! Nå ble jeg litt roligere. Det er jo sant det du sier :)

Skrevet

Lever du? Fikk du snakket med helsepersonell?

Anonymous poster hash: 71468...f61
Skrevet

Este for noen år siden at en sykepleier tok feil flaske i skapet og ga Plumbo i stedet for Laktulose...Tror den pasienten overlevde. TS lever nok, men Plumbo er farlig...

Anonymous poster hash: c4be6...3c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...