Gå til innhold

Konstant hodepine

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lenge slitet med at jeg fort og ofte får hodepine. Jeg er litt nærsynt og har nå fått meg linser som jeg bruker av og til. Jeg tror dette hjalp litt, men nå har jeg ikke brukt de på lenge, jeg skal begynne å bruke de til jeg begynner på skole igjen.
Men de siste 4 dagene har jeg hatt en slags svak hodepine ved venstre tinning. Det er ikke mye men jeg kjenner det når jeg gjør raske bevegelser og om jeg snakker høyt. Jeg har ikke tatt noen paraceter fordi jeg prøver å ikke ta med mindre jeg virkelig trenger det, og jeg føler ikke det er så mye. Men jeg synes bare det er så rart at jeg kjenner det på samme plass i 4 dager. Er dette normalt?Noen andre som har opplevd dette og vet noe jeg kan gjøre?

Anonymous poster hash: 8df8c...e98
Videoannonse
Annonse
Skrevet

om jeg gjør raske bevegelser med hodet selvfølgelig :)

Anonymous poster hash: 8df8c...e98
Skrevet

Bruk linsene dine.

Anonymous poster hash: fe1c3...f41
  • Liker 2
Skrevet

Er du forkjølet? I så fall pleier jeg å få vondt i hodet, hvertfall. Spesielt ved litt feber, gjør det vondere å bevege brått på hodet. Men som andre nevner, bruk linsene du :)

Skrevet

Tipper det er pga du anstrenger deg og sikkert myser litt når du skal se/lese noe. Ville prøvd å bruke linsene dine som en annen nevnte og se om hodepinen forsvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...