AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Jeg sitter og spiser noe skikkelig sterk mat for øyeblikket. Habanero krydder som brenner skikkelig i munnen (deilig). Samtidig så merker jeg at lillemann også kjenner det, litt på samme måte som jeg kjenner det i munnen så brenner det litt "der nede". Jeg blir mer følsom og selv om jeg ikke har rørt pikken i det hele tatt tingler det skikkelig. Får jenter noe av den samme effekten? Og nå snakker vi om skikkelig sterk mat altså, mye sterkere en chili. Anonymous poster hash: 4828b...fdc
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Jeg sitter og spiser noe skikkelig sterk mat for øyeblikket. Habanero krydder som brenner skikkelig i munnen (deilig). Samtidig så merker jeg at lillemann også kjenner det, litt på samme måte som jeg kjenner det i munnen så brenner det litt "der nede". Jeg blir mer følsom og selv om jeg ikke har rørt pikken i det hele tatt tingler det skikkelig. Får jenter noe av den samme effekten? Og nå snakker vi om skikkelig sterk mat altså, mye sterkere en chili. Anonymous poster hash: 4828b...fdc Tror de blir rimelig fisne. Dvs. fiser mye om de spiser mye sterk mat. Deilig det at de promper litt? Anonymous poster hash: 554ea...005
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå