Gå til innhold

Idol (igjen....)


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Kven trur du ryk ut i morgon? Eg trur faktisk Margater, pga låtvalg. Men håpar sjølvsagt på Sandra då, som har vore med meir enn lenge nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Nå syns jeg det er på tide å sende hjem Sandra, for hun ahr vært med lenge nok. Men tviler på at vi får viljen vår da, men en kan jo alltids håpe.

Klarer Margareth å synge den sangen bra kan det hende hun får bli, men ellers tror jeg hun er nestemann ut. Men håper at det blir Sandra, for nå er jeg lei den stemmen hennes. La henne øve i noen år til, så kanskje hun kan ha en mulighet, men hun er ingen artist i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at det er på tide at Sandra ryker ut, men jeg tror ikke hun gjør det. Sitter her med en merkelig følelse om at Norge kommer til å stemme henne til topps.. :roll:

Margareth derimot, tror jeg er på vei ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror og håper at Sandra ryker ut,men det ser ut som hu kan vinne så...Da blir det sikkert Margaret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det ikke, men Sandra kommer nok til å bli topp 3! :-?

I morgen tror jeg nok Margareth ryker...

Egentlig er det samma for meg hvem så ryker så lenge det ikke er Susanne eller Kjartan! Er Sandnes Patriot! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med madammen...Men hun er jo såå"søt" tenker de fleste.Jeg blir gæren...Siden når er idol blitt en skjønnehetskonkurranse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Enig med madammen...Men hun er jo såå"søt" tenker de fleste.Jeg blir gæren...Siden når er idol blitt en skjønnehetskonkurranse?

Siden sist! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Margareth eller Sandra.

Gleder meg til å høre Margareth synge "oh so quiet" men visste ikke at det var en storband sang....

Ellers tror jeg guttene er de som kommer til å klare seg best i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er det samma for meg hvem så ryker så lenge det ikke er Susanne eller Kjartan! Er Sandnes Patriot! :)

:Nikke: Go Sandnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Eg trur Håkon rokkar foten i morgon. Og eg trur Margaret gjer det bra. Men kven ryk ut? Får vente å sjå!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lille meg...

Tror faktisk at Kjartan ryker i morra.

ikke at jeg ønsker at det skjer men...

Sandra vinner hele dritten! Så sinnsykt latterlig!

Hvis ho vinner og ho blir sendt til world idol da kommer jeg til å

være en flau nordmann.... For her i norge stemmer vi ikke etter hvor god

de er til å synge, men hvor søte og kjekke de er.... (fanken ta fjortisene.... sorry.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I fjor stemte vi ikke etter hvor søte og sjarmerende de var akkurat da...

Dette er tross alt ikke kun en sangkonkurranse, men en konkurranse som heter Idol!

Da handler det faktisk om hvem som har "hele pakka", og hvem som har flest fan's...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor stemte vi ikke etter hvor søte og sjarmerende de var akkurat da...

De som stemte på David gjorde etter min mening det, han kunne knapt nok synge en eneste ren tone.

Nå er jeg egentlig drittlei hele Idol. I fjor var Kurt eksepsjonell og det var en viss grad av rettferdighet i det hele. I år er det ingen "Kurt" med, men jeg synes det hele bare blir tull.

Jeg tror det at flere ser Idol i år enn i fjor, og dermed flere som stemmer, samt at det har kommet flere yngre seere til gjør at stemmegivingen blir som den blir. Det er nok adskillig flere barn og fjortiser med mobiltelefon og kontantkort i år enn i fjor.

Vel, la småttisene få Sandra hvis de absolutt ønsker det, jeg gidder ikke engasjere meg noe særlig lenger.

Forøvrig hadde det ikke forbauset meg om Kjartan går ut i morgen, da er det bare fjortiser igjen blant deltakerne :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes f.eks Kjartan kommer til å forsvinne i mengden av "like" artister hvis han vinner. Er litt artig med noen som virkelig har noe særegent.

Susanne har det, til dels Håkon og Margaret også, men Margaret har desverre tapt seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest bare lille meg...
I fjor stemte vi ikke etter hvor søte og sjarmerende de var akkurat da...

Dette er tross alt ikke kun en sangkonkurranse, men en konkurranse som heter Idol!

Da handler det faktisk om hvem som har "hele pakka", og hvem som har flest fan's...

Greit at det ikke bare er en sangkonkurranse, men skal hvem som helst vinne bare fordi de er så søte og kjekke....???

David kom langt fordi han var kjekk. Gaute fordi han hadde kunne synge og at han var kjekk. Kurt vant fordi han har en fantastisk stemme og er sjarmerende.

Og må bare si det: hverken sandra eller Håkon har "hele pakka"!!!!

Sandra kan jo rett og slett ikke synge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gloria

Hva har skjedd med de som stemmer i år da? Man burde jo stemme ut i fra sangstemmen i år også, og ikke hvor høy bimbofaktor det er blant deltakerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...