Dingo Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Hei! Jeg skal til Florida (Orlando og Miami) et par uker i oktober, og lurer på hvordan været er der da. Har sett mange tråder om dette tidligere, men ble plutselig litt bekymret; er det skikkelig mye regn og dårlig vær hele tiden? Eller er det helst en regnskyll i ny og ne, som tørker fort opp igjen?
caroprins Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Er det ikke orkansesong i Florida i oktober. Mener at i oktober og november så meldes det ofte om diverse orkaner som kommer inn over Florida.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Har vært i Florida to ganger i oktober, første gangen dryppet det litt en kveld, det var på Tampa-siden. Andre gangen kom det et skikkelig uvær rasende inn mens vi lå ved bassenget i Daytona med lyn og torden og badevaktene som kjørte rundt og skreik "Alle opp av vannet!" Det var over på 20 minutter, men mens det stod på var det som å stå bak en jetmotor mens noen spylte deg med brannslange. Alle solsengene havnet i bassenget og alt i bassengbaren var blåst bort. Men like fint igjen etterpå, var bare å sole seg videre Det regnet og blåste en del om natten de første dagene vi var i Key West, såpass at båt med glassbunn-turene var innstilt et par dager, pga for mye grums. De lokale sa det aldri hadde vært så mye dårlig vær før-vi bare lo, for vi er fra Bergen Anonymous poster hash: 934c4...acb
Dingo Skrevet 16. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2013 Takk for svar! Så det er ikke sånn at det er masse regn hver dag altså? Ble plutselig nedbrutt av tanken på å gå i Disneyland eller ligge på stranda i et evig regnvær.. Så hvis noen har flere beroligende svar så kom gjerne med de
Gjest Superwoman! Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 (endret) Dette er veldig forskjellig. Vi var ekstremt heldige den høsten vi var der. Vet om noen som var skikkelig uheldige, og at det regna hver dag. Jeg liker Florida uansett da Edit: Glemte å si at vi hadde sol hver eneste dag. Endret 16. august 2013 av Superwoman!
Gjest Badabing Skrevet 17. august 2013 #7 Skrevet 17. august 2013 Jeg har vært der i november, og hadde stabilt, fint t-skjorte vær. Ikke sånn at man var særlig mye på stranden, og i vannet var det kaldt. Men ikke noe regn eller uvær.
Dingo Skrevet 17. august 2013 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2013 Ai! Regn hver dag; det hørtes ikke noe særlig ut :/ Regnet det hele dagen hele oppholdet liksom..? Har også hørt at november er mer stabil. Trodde egentlig det gjaldt oktober også, men skjønner jo at jeg har misforstått litt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå