AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Det er en del som snakker om å kaste bort tiden foran dataen eller TV'n, men... er ikke det en opplevelse kanskje? Jeg er ikke en av de som sitter inne 24/7 og spiller dataspill, men jeg koser meg med TV og data. Hvorfor er det da bortkastet tid? Er turgåing mer givende? Da går man jo bare for å gå. Er det noe mening i det vi gjør, bortsett fra å gjøre det fordi vi liker det? Anonymous poster hash: 04572...df9 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 Jeg spiller også mye data, da helst Diablo 3, og det er en hobby. Hvorfor spør du om det er bortkastet? Hva andre bruker sin tid på, jeg kaller det da ikke bortkastet hvis noen mekker bil flere kvelder i uken eller trener 4-5 dager i uken. Det er jo hva man selv har interesse av. TV ser jeg ikke på. Anonymous poster hash: fa302...0c4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Jeg spiller også mye data, da helst Diablo 3, og det er en hobby. Hvorfor spør du om det er bortkastet? Hva andre bruker sin tid på, jeg kaller det da ikke bortkastet hvis noen mekker bil flere kvelder i uken eller trener 4-5 dager i uken. Det er jo hva man selv har interesse av. TV ser jeg ikke på. Anonymous poster hash: fa302...0c4 Fordi jeg syns ikke at det er bortkastet tid, men jeg har hørt så mange si at det er det. Anonymous poster hash: 04572...df9
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Det som er inn nå for tiden er å sykle. Helst minst to timer hver dag i snitt. Anonymous poster hash: 07856...c8a
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 Fordi jeg syns ikke at det er bortkastet tid, men jeg har hørt så mange si at det er det. Anonymous poster hash: 04572...df9 Hvorfor bryr du deg om hva folk synes om din hobby? Bortkastet energi. Du får si dette er din hobby, hva andre folk har som interesser, det er da hyggelig for dem =) Anonymous poster hash: fa302...0c4
Kjempeliten Skrevet 15. august 2013 #8 Skrevet 15. august 2013 njæ. spørs om det er noe man egentlig burde ha gjort istedet da Men ellers så ser jeg ikke noe galt i det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå