Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har alltid vært redd for å dø men i det siste har jeg ikke vært redd for det.

Bryr meg rett og slett ikke, og tar mange sjanser på mye som jeg vanligvis ikke hadde tørt å gjort.

Skremmer meg at jeg ikke lengre er redd for å dø!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det også. Går rett ut i veien uten å se meg for og sånn, for om noe skjer bryr det meg ikke.



Anonymous poster hash: 42568...167
Skrevet

Jeg er livredd for hva som skjer etter døden. Likevel har jeg prøvd å ta livet av meg opptil ti ganger.

Vi mennesker er rare.

Skrevet

Kanskje dere er mindre glad i livet nå enn før..?

At dere er lei av det meste og bryr ikke bryr dere om hva som skjer.. ?

(bare en tanke)



Anonymous poster hash: 624ce...1b2
Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan man kan frykte døden.

Hvordan kan man frykte noe som er helt naturlig ?


Anonymous poster hash: e7824...bbd



Anonymous poster hash: e7824...bbd
Skrevet

Jeg er redd for å dø. Ganske ofte. Men ikke fordi jeg er redd for hva som skal skje med meg, men mer for hvordan det blir for dem som sitter igjen. Redd for at familien ikke skal takle å miste fler (har mista både far og bror).



Anonymous poster hash: c4e4e...325
Skrevet

Jeg er mindre glad i livet nå enn jeg var, ikke bare litt men mye.

Så er nok derfor jeg ikke bryr meg om hva som skjer med meg.

Ofte vært inne på tanken å bare bli ferdig med livet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...