Gå til innhold

Ideell vekt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 166 høy og veier 57 kg, men føler meg likevel tykk. Er litt kvapsete og har feite lår og mye mage.. Hvor mye mer kan/bør jeg gå ned..?

Anonymous poster hash: 3a431...d6a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør ikke se på vekten. Du må trene, bygge opp litt muskler og bli strammere. Helt umulig å si hva du bør veie.

Anonymous poster hash: 1355b...30d

• Liker 1
Skrevet

Jeg går en del turer. Noe særlig hardere trening kan jeg ikke gjennomføre.

Skrevet

Jeg går en del turer. Noe særlig hardere trening kan jeg ikke gjennomføre.

Det er nok massevis av øvelser du kan gjøre. Du får høre med en personlig trener.

Anonymous poster hash: 1355b...30d

Skrevet

Tren styrke og gå litt ned i vekt. Jeg er 170 cm og veier 51 kg. Selv lårene mine er litt dvaske og lubne, så jeg skal begynne med styrketrening fremover.

Anonymous poster hash: 260d9...26b
Skrevet

Jeg synes vekten din heller høres ut som under ideell vekt, men kan være du kler det. Selv blir jeg bedre proporsjonert om vekten ikke er så lav. Er nok mer mangel på selvtillit, evt muskler som er priblemet her!

Anonymous poster hash: 12f39...0f0

Skrevet

Jeg synes vekten din heller høres ut som under ideell vekt, men kan være du kler det. Selv blir jeg bedre proporsjonert om vekten ikke er så lav. Er nok mer mangel på selvtillit, evt muskler som er priblemet her!

Anonymous poster hash: 12f39...0f0

Jeg synes ikke jeg kler det, synes fortsatt jeg bør ta av meg litt. BMI-en høres feil ut synes jeg, det stemmer ikke med hvordan jeg ser ut, men siden jeg i følge BMI ikke kan gå ned mer enn 6 kg før jeg er undervektig lurer jeg litt på hvor mye jeg kan/bør gå ned. Skjønner at det er vanskelig å si uten å se bilde, selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...