AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Jeg er 166 høy og veier 57 kg, men føler meg likevel tykk. Er litt kvapsete og har feite lår og mye mage.. Hvor mye mer kan/bør jeg gå ned..? Anonymous poster hash: 3a431...d6a
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Du bør ikke se på vekten. Du må trene, bygge opp litt muskler og bli strammere. Helt umulig å si hva du bør veie. Anonymous poster hash: 1355b...30d 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Jeg går en del turer. Noe særlig hardere trening kan jeg ikke gjennomføre. Anonymous poster hash: 3a431...d6a
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Jeg går en del turer. Noe særlig hardere trening kan jeg ikke gjennomføre.Anonymous poster hash: 3a431...d6a Det er nok massevis av øvelser du kan gjøre. Du får høre med en personlig trener.Anonymous poster hash: 1355b...30d
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Tren styrke og gå litt ned i vekt. Jeg er 170 cm og veier 51 kg. Selv lårene mine er litt dvaske og lubne, så jeg skal begynne med styrketrening fremover. Anonymous poster hash: 260d9...26b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Jeg synes vekten din heller høres ut som under ideell vekt, men kan være du kler det. Selv blir jeg bedre proporsjonert om vekten ikke er så lav. Er nok mer mangel på selvtillit, evt muskler som er priblemet her!Anonymous poster hash: 12f39...0f0
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 Jeg synes vekten din heller høres ut som under ideell vekt, men kan være du kler det. Selv blir jeg bedre proporsjonert om vekten ikke er så lav. Er nok mer mangel på selvtillit, evt muskler som er priblemet her!Anonymous poster hash: 12f39...0f0 Jeg synes ikke jeg kler det, synes fortsatt jeg bør ta av meg litt. BMI-en høres feil ut synes jeg, det stemmer ikke med hvordan jeg ser ut, men siden jeg i følge BMI ikke kan gå ned mer enn 6 kg før jeg er undervektig lurer jeg litt på hvor mye jeg kan/bør gå ned. Skjønner at det er vanskelig å si uten å se bilde, selvfølgelig. Anonymous poster hash: 3a431...d6a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå