AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Jeg kjenner ingenting mens jeg tisser, men etterpå derimot er det et visst ubehag. Vet ikke om jeg kan kalle det svie, men noe er det. Ikke sterkt, men nok til at jeg legger merke til det. Kjennes som om det er i selve urinrøret, ikke utenpå. Har hatt det ganske lenge, og har i tillegg uklar urin(med små partikler som svømmer rundt..). Tenker å bestille time hos legen i morgen, men til da, hva kan det være? Har hatt UVI tidligere, og da har jeg tisset rødt pga. blod og hatt store smerter i mage og under vannlating, men dette er annerledes. Jeg har nettopp testet meg for klamydia, viste negativt, så det kan det ikke være.. Dersom det er UVI har jeg sikkert gått med det i 2 mnd, og da ville jeg regnet med at plagene ville blitt større? Grunnen til at jeg ikke har gått til lege tidligere, er at plagene har holdt litt på i perioder, men nå har det vært nonstop i noen få uker. Ubehaget varer noen minutter etter vannlating. Kanskje opptil femten min, men da er det veldig svakt. Dersom det ikke er UVI(og ikke klamydia) - hva kan det være?! Kan unge kvinner få blæreKREFT?... Anonymous poster hash: 8a989...b0b
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Det første jeg tenker er UVI, det trenger ikke nødvendigvis utvikle seg til en stor infeksjon! Alltid greit å få sjekket slikt hos lege, er som oftest bare en liten kur som skal til for å bli kvitt det. Lykke til :-) Anonymous poster hash: ae5b0...dff 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå