Gå til innhold

Nå vet jeg det.....


Letti

Anbefalte innlegg

Har vært på privat UL hos VOLVAT i dag og det ble en helt annen opplevelse enn på mandag hos Oslo Akutten........!

Ble møtt av en kjemepsøt jordmor som bare var hyggelig og grei. Brukte god tid og sjekket dobbelt så mye som han andre. Tilogmed leppene sjekket hun og om det var tre blodårer i navlestrengen. Brukte tre kvarter!!

Og så fikk vi se......................

EN TUT :hoho:

Og så min mann da som har tre gutter fra før..................Bikkja tilogmed er av hannkjønn.......!

Nå er jeg bare så glad for at alt stod bra til og at vi fikk se kjønnet. Mange vil nok tro at vi ble "skuffet" av at det ikke ble jente, men merkelig nok, så ble jeg ikke det. Tenkte praktisk med en gang jeg.

Så nå må dere gjerne komme med guttenavn som begynner på J, dette er femte generasjon som begynner på J av guttene, og min manns fjerde gutt.

Selv har min mann foreslått Julian, som førstemann (vår førstemann)egentlig skulle hete, men jeg er enda ikke overbevist!!

Så nå må dere vri hjernecellene og komme med gode forslag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Jørgen

Jesper

Johannes

Johan

Jonatan

Jonas

Jens

Jo

... og der tok det slutt i mine hjernevendinger..

Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen

Jesper

Johannes

Johan

Jonatan

Jonas

Jens

Jo

... og der tok det slutt i mine hjernevendinger..

Caro

Minstemann heter Jonathan, hvis vi tar Jesper, så mangler vi bare Kasper!!

Jonas er det flere av mine venninner som har brukt på sine sønner, et kjemepfint navn, men.....!

Johan heter bestekompisen til vår eldste, så vår eldste sønn er nok enig med deg der.

Johannes har vi vært innom, men har dessverre en tidligere kamerat som heter det og merkelig nok får man sånn :hakeslepp: følelse for enkelte navn.

Men både Jørgen og Jens har jeg selv tenkt på!!

Men fortsett og vri hjernen du. Plutselig kommer det et meganavn, helst som ingen andre har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gratulerer med gutt i magen! Hvor langt var du på vei når de kunne gjøre så gode undersøkelser, og hvor mye betalte du? Lang ventetid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med gutt i magen! Hvor langt var du på vei når de kunne gjøre så gode undersøkelser' date=' og hvor mye betalte du? Lang ventetid??[/quote']

Jo takk for det!

Jeg er allerede i uke 36 jeg! Nesten for stor til og få se noe! Men denne krabaten er ganske aktiv, så han turna rundt og viste seg frem. Strakk på hånden og fikk tilogmed hikke mens han snurret rundt for oss.

Jordmora syns nesten det var mer morsomt enn oss, for det var jo mye vi ikke skjønte.

Jeg ringte på mandag etter en heller dårlig ultralyd hos Oslo akutten og fikk time i dag. Jeg tror jeg betalte kr. 850,-. Har kvitteringen i lommeboka til gubben, så det kan jeg sjekke opp.

Uansett det var kjempegøy og en meget dyktig jordmor. Vel verdt pengene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutten i magen :D

Synes Joachim er et fint navn jeg.

Nevøen til min mann heter det.........

Som du skjønner, det er mange gutter her. Min svigermor får sitt åttende barnebarn og den syvende gutten......................!!

Men det er hyggelig at så mange syns Jonathan, med eller uten h, er et fint navn.

Vi har faktisk i løpet av disse syv årene siden han ble født ikke hørt andre kalle sine barn det, så det kan ikke være mange som heter det enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørn

Jarle/Jarl

Jimmy

Jeppe

Josef

Jostein

Jack

Jeg vet ikke om jeg er spesielt begeistret for noen av disse navnene, men det er iallefall navn på J. :-)

Ellers så kan det jo være en ide å kikke i forskjellige navnebøker, der står det sikkert mange.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, gratulerer med den ventende gutten.

Jeg synes

Jøran og Jørgen :wink:

er to veldig fine navn.

Lykke til med de siste ukene og fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flott at så mange har kommet med navneforslag!

Jeg også har tenkt på Jacob. Syns det er kjempefint......

Jeg får forhandle litt med gubben og høre hva han syns.

"Problemet" er at gutta også vil ha Julian. Jeg sa at hvis vi skulle ha det navnet, så kunne jeg kanskje tenke meg Max Julian, da har han jo et fornavn med J og et som ikke er så vanlig, men kanskje i tyngste laget?

Vi har jo fem uker på oss til og tygge litt på navn. Nå er det jo enklere siden vi vet kjønnet!

Uansett takk for alle forslagene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED EN LITEN GUTT!!!! :tommelsmil:

Det er jo bare fantastisk uanset! Og ikke minst praktisk :ler:

Jacob er min favoritt blant de som er nevnt!

Lykke til med navnevalget!

Dere blir nok enige!

Klem fra Charmina :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...