AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Jeg blir sår ved inngangen til vaginaen på undersiden under sex, og det er veldig irriterende Jeg har ikke hatt det sånn før med min ex, så jeg skjønner ingenting. Noen som har noen tips? Det har vært veldig vått der nede, så virker ikke som om at det er det som er problemet. Jeg smører med intimkrem fra ACO som er kjøpt på apoteket, men det ser ikke ut som om at det hjelper. Anonymous poster hash: fcbe6...b54
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 dytte Anonymous poster hash: fcbe6...b54
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 sånn har jeg det å!! å aner ikke hvorfor det er sånn! så om noen har tips så rop ut! Anonymous poster hash: da38c...3b9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Sopp? Nei. Har hatt soppinfeksjon før, så da hadde jeg visst det Anonymous poster hash: fcbe6...b54
Gjest badeand1 Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 (endret) Kommer han inni deg? Jeg fant ut at jeg reagerer på sæd. Det gjorde vondt når jeg tørket meg og det hovna bittelitt opp. Så hvis han spruter inni, kanskje unngå sæd for en stund og se om det hjeper? Endret 14. august 2013 av Mortem
Alja Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 Kommer han inni deg? Jeg fant ut at jeg reagerer på sæd. Det gjorde vondt når jeg tørket meg og det hovna bittelitt opp. Så hvis han spruter inni, kanskje unngå sæd for en stund og se om det hjeper? Jeg trodde du var en mann! Jeg som nesten hadde en kg crush på deg, jo. 2
Gjest badeand1 Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Jeg trodde du var en mann! Jeg som nesten hadde en kg crush på deg, jo. Hva?? Hvorfor tror alle det
Blod Skrevet 14. august 2013 #9 Skrevet 14. august 2013 Jeg trodde du var en mann! Jeg som nesten hadde en kg crush på deg, jo. Kanskje du har blitt omvendt da
Alja Skrevet 14. august 2013 #10 Skrevet 14. august 2013 Hva?? Hvorfor tror alle det Nei si det. Jeg aner ikke. Har alltid trodd du heter Morten eller noe i den duren, og siden det ikke sto noe kjønn. Så skriver du aldri på en måte som kan avsløre om du er mann eller kvinne. Utenom nå da. Sukk. 1
Alja Skrevet 14. august 2013 #11 Skrevet 14. august 2013 Kanskje du har blitt omvendt da Jeg tror jeg er temmelig streit. Men jeg har opplevd tidligere at kvinner har facinert meg på en måte jeg ikke kan forklare helt. Beklager avsporingen, ts.
Gjest badeand1 Skrevet 14. august 2013 #12 Skrevet 14. august 2013 Nei si det. Jeg aner ikke. Har alltid trodd du heter Morten eller noe i den duren, og siden det ikke sto noe kjønn. Så skriver du aldri på en måte som kan avsløre om du er mann eller kvinne. Utenom nå da. Sukk. Hehe, er flere som blander den Mortem/Morten greia. Beklager altså. (ferdig med avsporing, TS. Men ja, hold deg unna sæden neste gang og se om du merker noe da)
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #13 Skrevet 14. august 2013 Kommer han inni deg? Jeg fant ut at jeg reagerer på sæd. Det gjorde vondt når jeg tørket meg og det hovna bittelitt opp. Så hvis han spruter inni, kanskje unngå sæd for en stund og se om det hjeper? Nei, han har ikke gjort det heller.. Da vi hadde sex med kondom så ble jeg også sår.. Kan det være fordi han er ganske tykk helt nederst på penisen? Kanskje jeg bare er for trang Anonymous poster hash: fcbe6...b54
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #14 Skrevet 14. august 2013 Jeg tror jeg er temmelig streit. Men jeg har opplevd tidligere at kvinner har facinert meg på en måte jeg ikke kan forklare helt. Beklager avsporingen, ts. Hehe, det går helt fint Anonymous poster hash: fcbe6...b54
Gjest badeand1 Skrevet 14. august 2013 #15 Skrevet 14. august 2013 Nei, han har ikke gjort det heller.. Da vi hadde sex med kondom så ble jeg også sår.. Kan det være fordi han er ganske tykk helt nederst på penisen? Kanskje jeg bare er for trang Anonymous poster hash: fcbe6...b54 Har det samme problemet. Blir ganske sår og har problemer med å sitte etterpå. Kan jo være at det er så enkelt som det.
Alja Skrevet 14. august 2013 #16 Skrevet 14. august 2013 (endret) Jeg har forresten hatt det helt likt. Det skyldtes soppinfeksjon. Kan hende den tidligere soppinfeksjonen du har hatt før var av mild grad. Kraftig infeksjon kan gi temmelig sterke smerter under samleie og vannlating. Nesten så det brenner på kjønnsleppene. Endret 14. august 2013 av Alja91
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #17 Skrevet 14. august 2013 Jeg har forresten hatt det helt likt. Det skyldtes soppinfeksjon. Kan hende den tidligere soppinfeksjonen du har hatt før var av mild grad. Kraftig infeksjon kan gi temmelig sterke smerter under samleie og vannlating. Nesten så det brenner på kjønnsleppene. Nei, sånn er det ikke med meg Jeg har hatt kraftig soppinfeksjon og da blir det rødt og gjør vondt, men det er ikke sånn at jeg sliter med noe smerter utenom akkurat på undersiden av skjedeinngangen. Kjønnsleppene gjør heller ikke vondt Det kjennes ut som om at det er en rift der om jeg skal si det sånn da. Anonymous poster hash: fcbe6...b54
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #18 Skrevet 14. august 2013 Jeg blir nesten alltid sår etter sex selv, da vi stort sett kjører ganske hardt og lenge. Vet ikke om det er noe å gjøre med det, vil tro det er normalt. Jeg har hatt det sånn i alle år, og har ikke sopp. Anonymous poster hash: f094a...f9b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #19 Skrevet 15. august 2013 Det kan være psykisk. Jeg hadde en kjæreste som jeg hadde et flott sexliv med, men det skjedde noe i livet hvor han sviktet meg totalt. Etter det klarte jeg ikke å ha sex med han, det var som om underbevisstheten styrte underlivsmusklene mine, hver gang vi prøvde gjorde det jævlig vondt. Jeg trodde jeg hadde sopp eller et eller annet der nede, men kunne bare ikke finne ut hva det var. Så.. Det ble slutt, og jeg turde endelig å prøve med noen andre. Det gikk som en drøm. Jeg har fremdeles litt vondt, og det holdes litt igjen, men det går helt fint. Min konklusjon er at jeg ikke klarte å ha sex med exen min, fordi jeg følte meg sviktet av han, eller noe. Anonymous poster hash: 99818...33a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå