Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2002 #1 Skrevet 9. juni 2002 Jeg synes flere og flere får lagt inn silikon i brystene.(det er vel over 70.000 kvinner her til lands som har latt seg operere) I løpet av det siste halvåret har 2 av venninnene mine tatt det store steget og lagt seg under kniven. Er det mange av dere som har det? Jeg har ikke store pupper selv, men å operere inn et fremmedlegeme i kroppen, avstår jeg fra!
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2002 #2 Skrevet 10. juni 2002 Så flott at du er fornøyd med kroppen din slik den er Men det er faktisk noen av oss som ikke liker at vi er flate foran..og da mener jeg FLAT!! Såå...jeg syns det er greit når du gjør det for ditt eget velvære..men er jo også de som gjør det av andre grunner..og de fleste som velger silikon i norge velger er størrelse tilpasset sin kropp..ikke snakk om "pamela" bryst.
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2002 #4 Skrevet 11. juni 2002 Jeg har hatt det i litt over ett år og har ikke angret så mye som et sekund.
Gjest care Skrevet 12. juni 2002 #6 Skrevet 12. juni 2002 Noen har spurt om jeg har det, men jeg har det ikke 12
Isabel Skrevet 12. juni 2002 #7 Skrevet 12. juni 2002 Hei! Vil bare si ifra, jeg har store, og misunner de som har små. Og de som har små misunner sikkert de som har store.... Men på en annen side, så har ikke jeg passet i små..
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2002 #8 Skrevet 13. juni 2002 jeg har det ikke, og det er jeg glad for! har tenkt tanken, men kom fort over den igjen da jeg fikk høre at det var fint med små pupper. puppene mine ser i allefall bra ut, selv om de er små. men hvis de var skikkelig stygge ville jeg nok gjort noe med dem.. det eneste som er synd med silikon/saltvann er at man kan se det på en kilometers avstand! det syns så godt. ikke bare er det harde, men de står jo rett opp når man ligger på ryggen! og er ikke det er turn off, nei da vet ikke jeg... så jeg er glad jeg har mine myke, vakre, små pupper! får mye skryt av dem (ikke det er jeg viser dem til så mange) visste dere foressten at det er rumpe som er in i år, ikke pupper?
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2002 #10 Skrevet 13. juni 2002 Hvem/hvor mange har silikon i puppene ? svaret er enkelt: Alle med komplekser, motehysteri, "syke" partnere/venninner og/eller liten selvrespekt har, eller tenker på å få, lagt inn tetningsmasse (silikon) i puppene. Hilsen en chris, som liker det ekte og ærlige
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2002 #11 Skrevet 13. juni 2002 jaja, chris, her var vi jammen open-minded... sue
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2002 #12 Skrevet 13. juni 2002 greit, men på hvilket punkt tar jeg feil ? hilsen en chris, som lever lykkelig med alle sine skavanker og mangler.
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2002 #13 Skrevet 14. juni 2002 jeg har verken liten selvrespekt eller syk partner/venninner, ei heller lider jeg av motehysteri. Greit nok, jeg hadde komplekser, men hvis jeg nå er lykkelig - hva er galt med det? sue, som gjerne kan være ekte og ærlig til tross for "tetningsmasse"
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2002 #14 Skrevet 14. juni 2002 hei ! Så hadde jeg altså rett. Husk jeg skrev "enten" mellom alle beskrivelesene ! Du var full av komplekser, og nå er du "lykkelig" ?! HA,HA, hvor lenge, spør jeg da ? Hva skjer når du oppdager ar rompa de er litt større enn idealet ? Eller du ser at "alle" andre har penere nese og munn enn deg ? osv, osv... Bruk heller pengene hos en psykolog. Han kan kanskje dekke over alle deres komplekser ? Hilsen en chris, som gleder seg til å lese om alle gode råd for hvordan dere skal få skrapet ut tetningsmassen. Kommer det under skalten "helse" eller "vi over 40" ?
Netti Skrevet 15. juni 2002 #15 Skrevet 15. juni 2002 Vurderer faktisk å redusere brystene mine, de er sååå store.
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2002 #16 Skrevet 20. juni 2002 Hvorfor er jenter så opptatt av moter , Og det ti år etter at trenden ble satt ! Pamela A, som er opphavet til dette med silikon, har allerede kommet på bedre tanker. Hvorfor tar det så lang tid før dere tør ta skrittet selv ? Må det liksom bli "vanlig" først, eller må et visst anntall av venninnene deres gjøre det først ? Ikke skyld på gutta. Selv om mange gutter liker store pupper, så betyr vel ikke det at alle gutter vil at alle jenter skal ha store pupper ? Nei dette er en motetrend som dere og motebransjen har skapt. Men med unntak av at dere er ti år etter motebransjen Leif.
leoanna Skrevet 20. juni 2002 #17 Skrevet 20. juni 2002 Ikke noe silikon her i gården (ikke så mye annet der heller for den saks skyld )
Gjest Silje =) Skrevet 21. juni 2002 #18 Skrevet 21. juni 2002 Niks! Ekte er best! Tenker helle på å minske dem eller hvertfall løfte dem istede! Alltid misunt jenter med litt mindre pupper en meg. Store er ikke alltid best! Men ja, jeg skjønner dere som tar det! Samfunnet er laget slik at du kan gjøre det meste med deg selv og kroppen nå, så hvorfor ikke???
aline Skrevet 21. juni 2002 #19 Skrevet 21. juni 2002 Har ikke silikon, men det var noen rare fordommer og tanker rundt det å ha sililkon her inne? Jeg har små i forhold til resten av kroppen min!!!! Jeg har ofte problemer med å finne klær som passer både til foran og bak, samt oppe og nede. Tidligere har jeg vurdert å gjøre noe med det, nå har jeg ingen planer om det, men skal absolutt aldri si aldri. Om jeg velger å legge inn silikon noen gang, så er det for at jeg skal føle at kroppen min er en helhet, om andre har større eller mindre ditt eller datt, er meg revnende likegyldig. (selv om det nok er mange som ikke tror på det, for man kan da vel ikke finne på noe for sin egen del heller?) Jeg er ikke full av komplekser, har ikke liten selvtillitt og er definitivt ingen moteslave! (har aldri vært og kommer nok ikke til å bli) Allikevel skjønner jeg ikke hva som er feil med å gjøre noe med min kropp som jeg selv synes er bra, uten at andre skal komme å fortelle meg masse teite grunner til hvorfor jeg gjorde det? Jeg synes også folk med nok og passe kan la være dømmingen av kvinner uten som velger å gjøre noe med det, for har man ikke levd uten pupper, så vet man faktisk ingenting om hvordan det føles. Og mannfolk? Det er definitivt ikke alle som gjør det for å glede dere! så om dere liker dem små eller store eller ekte eller ei, det tror jeg faktisk spiller meeeeeget liten rolle for mange kvinner som har overveid dette skikkelig og valgt å legge seg under kniven!
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2002 #20 Skrevet 21. juni 2002 nei aline, jeg tror ikke at jenter fyller kroppen med bygningsmasse, og jeg tror heller ikke de går i "lekre" klær og/eller pynter seg på andre måter, for å tilfredstille oss menn. Dere er derimot kun opptatt av hvordan deres venninner og/eller andre jenter skal oppfatte dere ! Sterk påstand ? Ja, men sann ! Jenter bruker mere tid foran speilet, dersom de skal ut med jentegjengen, enn om de skal ut med partneren. Hilsen chris, som liker damene naturelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå