AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Hei! Jeg lurer på om det finnes noen tannleger som er spesielt kjent for å være flinke når det kommer til tannbleking, eller om det er en ganske enkel oppgave som enhver privat tannlege kan gjøre? Jeg vil veldig gjerne bleke tennene, men jeg vil at det skal gjøres av en profesjonell som vet hva han driver med og som kan skape et godt resultat. Noen som har noen tips / erfaringer å komme med? Anonymous poster hash: 5ee62...fa5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Enhver tannlege kan vel gjøre det vil jeg tro Anonymous poster hash: 8026b...bff
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 TS her. Ja, det stemmer vel det, men jeg lurer på om det kanskje er noen som er især kjent for å være flink når det kommer til dette? Anonymous poster hash: 5ee62...fa5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Prøv selv davel. Har brukt Crest sin et par uker nå, og er kjempefornøyd! Den selges i hele verden, men i Norge er den for "sterk"......, ergo så er det ikke lov for firmaer å selge den. Får den overalt i utlandet, evt. gjennom finn.no , hvor jeg kjøpte. Anonymous poster hash: 5dc8e...348
Fredrikke_ Skrevet 22. august 2013 #5 Skrevet 22. august 2013 Noen som har prøvd profesjonell tannbleking her? Jeg lurer på hvilken type som er best, Laser eller Zoom.. Noen med erfaring? Hvor mye koster det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå