Gå til innhold

Soppinfeksjon eller hva?

Fremhevede innlegg

Skrevet

De siste 2 ukene har jeg innimellom hatt menslignende smerter + følt at kjæresten har bunnet meg under sex ( noe som ikke er vanlig ).

For noen dager siden fikk jeg plutselig mye hvit og litt klumpete utflod, og nå er den mer brun (blodig)

Tenkte først det var en soppinfeksjon, men blør man da og har menslignende smerter ? Kan det være noe annet mer alvorlig galt? (Er 2 uker til jeg venter menstruasjon igjen)

Anonymous poster hash: 55e72...d3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke vanlig med menssmerter av soppinfeksjon, småblødninger kan komme ved kraftig infeksjon.

Det trenger ikke å være noe galt, er mye hormonelt som kan skje uten at det er galt.

Blir det verre så oppsøk lege, ellers vent å se om mensen komme som normalt og ting stabiliserer seg.

Anonymous poster hash: 89196...a79
  • Liker 1
Skrevet

Klamydia....? Ville gått til legen for sikkerhets skyld.

Anonymous poster hash: 3c35f...413
Skrevet

Alltid greit å få sjekket slikt av lege, men dersom utfloden er hvit og klumpete og du klør/svir nedentil kan det være tegn på sopp, du kan evt behandle deg selv med canesten kur og se om du blir bedre, hvis det ikke normaliserer seg, få time til lege, slik at de får tatt en prøve av utfloden.

Anonymous poster hash: 00db9...468
  • Liker 1
Skrevet

Har hatt samme partner i 3 år, så håper da inderlig ikke at det er klamydia

Klamydia....? Ville gått til legen for sikkerhets skyld.

Anonymous poster hash: 3c35f...413

Anonymous poster hash: 55e72...d3f

Skrevet

Høres ut som noe mer enns sopp. Smerter, utflod og blødninger kan være infeksjon med bakterier (klamydia, mycoplasma genitalis, og en dle andre mikrober). Sopp alene kan gi hvitklumpete utflod, men ikke smerter og bødninger.

Ville absolutt oppsøkt lege. Kanskje dere kun undersøkte dere for klamydia, men ikke andre mikrober? Mycoplasma og uspesifikk urethritt blir ofte oversett.

Anonymous poster hash: de660...137

• Liker 1
Skrevet

Kan mycoplasma vises på ph-prøve?

Anonymous poster hash: 20ee2...53c

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...