AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Hva kan man gjøre på romantisk tur til stavanger i helgen? Jeg tenkte på spa for begge to! Men noe mer? Anonymous poster hash: ba4e4...c5b
MarionH Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Det finnes mange fine plasser å gå tur og slike ting, men er ikke noe spesielt romantisk som jeg kan komme på
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Tja... er jo ofte dårlig vær i Stavanger, men kan jo alltids være heldig;) Jeg ville gått en tur i Sandved parken i Sandnes, men er jo 15 min å kjøre dit da. Ellers er Stavanger som alle andre byer i Norge, kjedelig for alle foruten om de som bor der:) Anonymous poster hash: 852d1...899
Lexandra Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Surfe m surfschool , kanskje ikke romantisk men suupergøy Kino i ny kinosal Tur rundt mosvannet el stokkavannet Cafè/ restutanter Gå tur mellom de små husa i de trange gatene Syns Stavanger er en flott by
lulle Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Hva kan man gjøre på romantisk tur til stavanger i helgen? Jeg tenkte på spa for begge to! Men noe mer? Anonymous poster hash: ba4e4...c5b Tur i gamle stavanger
Rakel Rips Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 Spa på nydelige Sola Strandhotel, med romantiske solnedganger på stranden. Kaffe/vin ect i øvre holmegate. En oase av en gate. Gamlebyen, kultur og kunst på tou scene. Middag på en av flere gourmetrestauranter. Renaa, Tango ect. Dinnershow på gaffel og karaffel, utepils på cafe Sting ved valbergtårnet ( fin utsikt ). Dagstur til subtropiske Flor og fjære, øyhopping i ryfylke eller streetartspotting på storhaug bydel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå