Version 2.0 Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Hva synes dere, jenter?? Jeg dør!! Han heter for øvrig Diego Boneta. Egentlig ikke min generelle smak, men fy flate så nydelig. Måtte dele han med dere!
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Ser ut som en sleskete degos. Nei takk. Anonymous poster hash: 17e79...32f
Version 2.0 Skrevet 14. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2013 Ser ut som en sleskete degos. Nei takk. Anonymous poster hash: 17e79...32f Hvordan ser man egentlig sleskete ut? 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Hvordan ser man egentlig sleskete ut? Om man ser ut som han der fyren, og med "jeg er deilig" blikk som han har og med kritthvite tenner som han har, for eksempel. Anonymous poster hash: 17e79...32f
Version 2.0 Skrevet 14. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2013 Man er ikke sleskete selv om man synes man ser bra ut.
Gjest celine Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 Litt for "glætt" for min del Så da får du ham for deg selv, Version 2.0
Gjest celine Skrevet 14. august 2013 #9 Skrevet 14. august 2013 Det der er ikke en mann. Han er kanskje en mann, men ikke en MANN Hadde vært moro å rufset ham litt til, og sett om han kunne ligne på en... 2
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2013 #10 Skrevet 14. august 2013 Han er kanskje en mann, men ikke en MANN Hadde vært moro å rufset ham litt til, og sett om han kunne ligne på en... skjønne ka du mein.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #11 Skrevet 14. august 2013 Latino-menn er kjekke, men de har ikke så store peniser. Det vet jeg ALT om. De er ganske dirty, liker 69 og sånt Anonymous poster hash: e3566...90e
Gjest Gunfreak Skrevet 14. august 2013 #12 Skrevet 14. august 2013 Han så da ikke spesielt latino ut da, kunne være alt fra Tysk, Fransk, Belgisk, Østerisk, osv. 3
Cathrine88 Skrevet 14. august 2013 #14 Skrevet 14. august 2013 Latino-menn er kjekke, men de har ikke så store peniser. Det vet jeg ALT om. De er ganske dirty, liker 69 og sånt Anonymous poster hash: e3566...90e Det er mange latinoer i verden, så jeg er overrasket over at du har tid til å ta pause fra penismåling og 'dirty' 69 for å skrive innlegg på KG. Han var søt på de første to bildene. 6
pinar Skrevet 14. august 2013 #15 Skrevet 14. august 2013 Latino menn kan absolutt være ganske fine, men syns ikke han der var no spesiell.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #16 Skrevet 14. august 2013 Latinomenn kan være fine, men som Gunfreak synes jeg ikke han der så spesielt latino ut. Kunne vært fra mange andre deler av verden. Synes ikke han var så innmari fantastisk heller, men skjønner jo hva dere mener. Litt for glatt for min del. Sikkert kjekk om man rufser'n litt til, gror noen stubber og setter'n litt i arbeid så musklene kan bryne seg på noe annet enn vekter på studio. Anonymous poster hash: 104f1...4d0
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #19 Skrevet 14. august 2013 Mer mann enn justin bieber iallefall.Anonymous poster hash: affa2...e68
Gjest sweetsugar Skrevet 14. august 2013 #20 Skrevet 14. august 2013 Blir ikke helt gele i beina, men helt grei. Hadde ikke takka nei hvertfall 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå