Gå til innhold

Latino men!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere, jenter??

Jeg dør!! :rodmer:

Diego+Boneta+Rock+Ages+World+Premiere+rR

Diego-Boneta-300x300.jpg

diego-boneta-cinemacon-rising-star-09.jp

Han heter for øvrig Diego Boneta. ;)

Egentlig ikke min generelle smak, men fy flate så nydelig. Måtte dele han med dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som en sleskete degos. Nei takk.



Anonymous poster hash: 17e79...32f
Skrevet

Ser ut som en sleskete degos. Nei takk.

Anonymous poster hash: 17e79...32f

Hvordan ser man egentlig sleskete ut?

  • Liker 1
Skrevet

Hvordan ser man egentlig sleskete ut?

Om man ser ut som han der fyren, og med "jeg er deilig" blikk som han har og med kritthvite tenner som han har, for eksempel.

Anonymous poster hash: 17e79...32f

Skrevet

Man er ikke sleskete selv om man synes man ser bra ut. ;)

Skrevet

Litt for "glætt" for min del ;)

Så da får du ham for deg selv, Version 2.0 :)

Skrevet

Det der er ikke en mann.

Han er kanskje en mann, men ikke en MANN ;)

Hadde vært moro å rufset ham litt til, og sett om han kunne ligne på en...

  • Liker 2
Skrevet

Han er kanskje en mann, men ikke en MANN ;)

Hadde vært moro å rufset ham litt til, og sett om han kunne ligne på en...

skjønne ka du mein.

Skrevet

Latino-menn er kjekke, men de har ikke så store peniser. Det vet jeg ALT om. De er ganske dirty, liker 69 og sånt :)



Anonymous poster hash: e3566...90e
Gjest Gunfreak
Skrevet

Han så da ikke spesielt latino ut da, kunne være alt fra Tysk, Fransk, Belgisk, Østerisk, osv.

  • Liker 3
Skrevet

Diego Boneta er skamdeilig! :rodmer:

  • Liker 2
Skrevet

Latino-menn er kjekke, men de har ikke så store peniser. Det vet jeg ALT om. De er ganske dirty, liker 69 og sånt :)

Anonymous poster hash: e3566...90e

Det er mange latinoer i verden, så jeg er overrasket over at du har tid til å ta pause fra penismåling og 'dirty' 69 for å skrive innlegg på KG.

Han var søt på de første to bildene.

  • Liker 6
Skrevet

Latino menn kan absolutt være ganske fine, men syns ikke han der var no spesiell.

Skrevet

Latinomenn kan være fine, men som Gunfreak synes jeg ikke han der så spesielt latino ut. Kunne vært fra mange andre deler av verden.

Synes ikke han var så innmari fantastisk heller, men skjønner jo hva dere mener. Litt for glatt for min del. Sikkert kjekk om man rufser'n litt til, gror noen stubber og setter'n litt i arbeid så musklene kan bryne seg på noe annet enn vekter på studio.



Anonymous poster hash: 104f1...4d0
Skrevet

Det der er ikke en mann.

Er det en dame? :laugh:

Skrevet

Mer mann enn justin bieber iallefall.

Anonymous poster hash: affa2...e68

Gjest sweetsugar
Skrevet

Blir ikke helt gele i beina, men helt grei. Hadde ikke takka nei hvertfall

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...