Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som kan annbefale et greit Hotel sentralt i London. Det må være med egen dusj. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler at du bestiller hotell fra Sterling. Der er det alltid mange tilbud og vi fikk hotell i London i sommer til under halve prisen. Der står det også hva som er inkludert i prisen, og du kan se om det er dusj på rommet, frokost inkludert osv.

Gjest Anonymous
Skrevet

sjekk ut www.thistlehotels.com. Sentrale bra hoteller.

Gjest Dunkel
Skrevet

Anbefaler St. Giles hotel. Se på www.stgiles.com - velg London (de har også et ved Heathrow).

Ikke det billigste (ca 80 pund for dobbeltrom mener jeg å huske) men bra standard til å være England, og veldig sentral (50 m fra Oxford Street og undergrunnen og nær teater-strøket). Hotellet er stort og fult av turister så hvis det er britisk sjarm du er ute etter er ikke dette stedet.

God tur!

Skrevet
Anbefaler St. Giles hotel. Se på www.stgiles.com - velg London (de har også et ved Heathrow).

Ikke det billigste (ca 80 pund for dobbeltrom mener jeg å huske) men bra standard til å være England, og veldig sentral (50 m fra Oxford Street og undergrunnen og nær teater-strøket). Hotellet er stort og fult av turister så hvis det er britisk sjarm du er ute etter er ikke dette stedet.

God tur!

Dette er faktisk ett av de hotellen vi har sett på, så det var kjekt å få en slik posetiv tilbakemelding . :P

Skrevet

Jeg vil også anbefale denne siden. Der kan du søke på forskjellige hoteller og finne ut hva andre som har bodd der syntes om det, veldig nyttig.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg vil også anbefale denne siden. Der kan du søke på forskjellige hoteller og finne ut hva andre som har bodd der syntes om det' date= veldig nyttig.

Denne siden med linker er fantastisk, spesielt fly+hotel pakkene er gode.

Det er utrolig billig, eks. for 4 personer i 3 netter med fly og hotell i september i Provence kommer på totalt for alle 4 ca. kr. 4000,-.

Det er så billig at jeg blir nesten litt mistenksom med tanke på hotellstandard selv om det står 4*.

Er det noen som har bestilt gjennom denne siden?

Gjest Henry the 8.th
Skrevet

Sentralt i London i området Bayswater ikke langt unna Hyde Park ligger hotellet Henry the 8.th. : flott hotell- ikke for dyrt.

Veldig sentralt. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...