Gå til innhold

Vise frem dama

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, damer. I det siste har jeg tenkt mye på at jeg vil at dama mi skal kle seg mer sexy og tøsete. Da tenker jeg at jeg vil at hun skal kle seg mer sexy på trening (hotpants og tight topp), men også når vi er på butikken eller på byen. Jeg tenker på henne i kort skjørt, hvor hun ved "et uhell" blotter seg litt for andre... Hva tenker dere om dette?

Mann 25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Tenker at du tenner på at en annen har sex med dama di. Høres ut som du vil dele henne med andre :P Haha, uff!

Anonymous poster hash: a520f...7d2

• Liker 5
Skrevet (endret)

Nei, er ikke noe slikt. Overhodet!

Endret av joakimtromsoe
Skrevet

Jeg tenker: Hva tenker hun om dette? Det er jo hun som skal være utstillingsdokka di, ikke vi...

• Liker 7
Skrevet

Jeg tenker: Hva tenker hun om dette? Det er jo hun som skal være utstillingsdokka di, ikke vi...

Godt poeng.

• Liker 1
Skrevet

Hei, damer. I det siste har jeg tenkt mye på at jeg vil at dama mi skal kle seg mer sexy og tøsete. Da tenker jeg at jeg vil at hun skal kle seg mer sexy på trening (hotpants og tight topp), men også når vi er på butikken eller på byen. Jeg tenker på henne i kort skjørt, hvor hun ved "et uhell" blotter seg litt for andre... Hva tenker dere om dette?

Mann 25

Ganske vanlig fantasi for menn.

Hva damer tenker om dette vet jeg ikke.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hverken kan eller vil uttale meg på vegne av andre kvinner, men dette noe av det så crash'er elegant med mine preferanser.

- og det gjelder hele pakka for å si det forsiktig. Både den tøsete påkledningen (som i mitt hode er white trash påkledning med klær ala superkul.no), og tanken på å 'tilfeldigvis' flashe deler av underlivet til mennesker i offentligheten.

Andre ser annerledes på det, og det er ok for både dem og meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har opplevd at enkelte menn prosjekterer sin fantasier over på oss kvinner og tror at vi finner samme spenning i å fornedre oss som de gjør i å observere oss gjøre det. Jeg datet nylig en fyr som etter en liten stund, i senga, spurte meg om jeg ikke kunne prostituere meg på et hjørne i Tollbugata, by meg fram til hans kolleger på pulten på hans kontor og la meg knulle av en bikkje :kvalm:

Kjenner jeg blir litt kvalm av TS's spørsmål i åpningsposten. Han har alt sendt meg PM med forespørsel om utveksling av seksuelle fantasier på chat. Igjen :kvalm:

• Liker 5
Skrevet

Har ingenting i mot det, så lenge eventuelt partner kler seg litt ut forran kjerringa eventuelt foran andre..

Samboeren min tenner voldsomt på at jeg har på meg miniskjørt, nesten litt skolepike atidude, mens jeg ber han om å ta på seg arbeidsuniformen... man er to om det.. :P

Anonymous poster hash: 99be8...218
  • Liker 2
Skrevet

Ja, det liker vi !

Da har vi noe fint å se på...altså dama di.Og sånt blir både du og vi kåt avvvv, så....go for it !!!!

Anonymous poster hash: 592d9...0a3
Skrevet

Jeg har opplevd at enkelte menn prosjekterer sin fantasier over på oss kvinner og tror at vi finner samme spenning i å fornedre oss som de gjør i å observere oss gjøre det. Jeg datet nylig en fyr som etter en liten stund, i senga, spurte meg om jeg ikke kunne prostituere meg på et hjørne i Tollbugata, by meg fram til hans kolleger på pulten på hans kontor og la meg knulle av en bikkje :kvalm:

Kjenner jeg blir litt kvalm av TS's spørsmål i åpningsposten. Han har alt sendt meg PM med forespørsel om utveksling av seksuelle fantasier på chat. Igjen :kvalm:

:bond:

Anonymous poster hash: 62681...d8a

Skrevet

Si ifra når du har runka ferdig da...

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing,

ninuska_, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...