AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Jeg fikk utskrevet p-piller fra legen og fikk beskjed om å starte med de første dag i neste menstruasjon. For noen dager siden bbegynte jeg å blø og tok første pillen. Dagen etter var det bare brun utflod og etter det har det ikke kommet noe. Jeg har forsatt å ta pillene siden jeg faktisk har begynt med dem. Hvordan er beskyttelsen da? Ei uke som jeg må være forsiktig eller? Og hva med hormonene, blir de helt på bærtur nå?Anonymous poster hash: 4baeb...280
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Hvis det ikke var mensen likevel (hvor var du i syklusen)? må du bruke kondom i 7 dager. Det er større sjanse for at du får mellomblødninger nå i starten når du ikke fikk startet på første mensdag, så du må dessverre bare vente å se. Fortsett som normalt på pillene, så går det seg til. Anonymous poster hash: 9f77f...593
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Tja. Hvor jeg var i syklusen, er et godt spørsmål Syklusen har levd sitt eget liv de siste mnd uten å spørre meg så det aner jeg ikke Men da fortsetter jeg som normalt med pillene.Anonymous poster hash: 4baeb...280
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå