AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Hvorfor må en lege skrive resepten når jeg over tjue på helsestasjonen?? Og når man er mellom 16 og 20 så kan en helsesøster gjøre det?? Noen som vet hvorfor det er sånn?? Anonymous poster hash: 144c8...4d8
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Kan helsesøster skrive resept? Når jeg var hos helsesøster som 18 år så måtte hun få en lege til å skrive den, men det var hun som ga den til meg. Det er noen år siden. Men jeg har alltid trudd at KUN leger kan skrive resept. Anonymous poster hash: 0c2fd...0b7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Reglene sier at helsesøster får lov til å skrive ut noen typer p-piller for jenter mellom 16 og 20 år. Det er bare sånn det er. Anonymous poster hash: 7cb78...a7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå