Gå til innhold

P-piller


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor må en lege skrive resepten når jeg over tjue på helsestasjonen?? Og når man er mellom 16 og 20 så kan en helsesøster gjøre det?? Noen som vet hvorfor det er sånn??



Anonymous poster hash: 144c8...4d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan helsesøster skrive resept? Når jeg var hos helsesøster som 18 år så måtte hun få en lege til å skrive den, men det var hun som ga den til meg. Det er noen år siden. Men jeg har alltid trudd at KUN leger kan skrive resept.



Anonymous poster hash: 0c2fd...0b7
Skrevet

Reglene sier at helsesøster får lov til å skrive ut noen typer p-piller for jenter mellom 16 og 20 år. Det er bare sånn det er.



Anonymous poster hash: 7cb78...a7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...