AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Hei, jeg var inne å så på "my trips" på nettsiden til flyselskapet (KLM/Delta) jeg skal reise med til neste uke og der oppdaget jeg at de har skrevet navnet mitt uten mellomrom! Eksempel: Idamariehansen Olsen, og ikke Ida Marie Hansen Olsen. Kommer dette til å bli et problem? Min første reaksjon var at jeg ble veldig redd, enda jeg skrev det helt riktig da jeg bestilte. Noen andre som har opplevd dette? Burde jeg kontakte flyselskapet? Anonymous poster hash: 8c4e3...db5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Spørs mye på hvor du skal reise. Hvis du skal langt, feks Asia eller USA så bør du absolutt gjøre det. Men innenfor Europa ville jeg ikke ha vert så alt for bekymret. Er det visumplikt der du skal? Anonymous poster hash: 784ed...537
hjärterdam Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 På billettene jeg har fra både Norwegian og sas står det alltid Anne Loevstadhansen samme hvordan jeg skriver det selv, altså de drar sammen mellom- og etternavn. Dette skjer også med sønnens mellom- og etternavn hver gang. Aldri hatt noe problem med det,
Tiarra Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Skjer alltid med meg med Norwegian. For- og mellomnavn i ett og etternavn for seg. Har aldri opplevd noen problemer, men det er bare innenfor Europa. Om du skal reise langt, bør du, som nevnt, snakke med flyselskapet og få det ordnet. Better safe that sorry!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå