AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Noen som kan anbefale et hyggelig hotell i Amsterdam sentrum? Anonymous poster hash: f5aeb...7d1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Sist jeg var der, bodde jeg på Singel hotel. Det var hyggelig, jeg velger alltid hoteller ut fra beliggenhet, og denne var midt i blinken. Veldig sentralt, men i et rolig område av sentrum, rett ved en kanal. Det finnes nok mange trestjerners, relativt rimelige hoteller som ligner på dette i denne byen, men jeg kommer til å booke her igjen neste gang jeg reiser. Rene rom, men ganske små. Jeg prøvde ikke frokosten, liker best å gå ut og finne en kafé om morgenen, eller ta noe kjapt i handa... I denne delen av sentrum trenger man ikke gå langt. Det er flere utekafeer bare et steinkast unna. Den ligger en meget kort spasertur unna togstasjonen, noe som er kjekt når man skal hjem med shoppingtunge kofferter. Anonymous poster hash: 5e54f...95c
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Sist jeg var der, bodde jeg på Singel hotel. Det var hyggelig, jeg velger alltid hoteller ut fra beliggenhet, og denne var midt i blinken. Veldig sentralt, men i et rolig område av sentrum, rett ved en kanal. Det finnes nok mange trestjerners, relativt rimelige hoteller som ligner på dette i denne byen, men jeg kommer til å booke her igjen neste gang jeg reiser. Rene rom, men ganske små. Jeg prøvde ikke frokosten, liker best å gå ut og finne en kafé om morgenen, eller ta noe kjapt i handa... I denne delen av sentrum trenger man ikke gå langt. Det er flere utekafeer bare et steinkast unna. Den ligger en meget kort spasertur unna togstasjonen, noe som er kjekt når man skal hjem med shoppingtunge kofferter. Anonymous poster hash: 5e54f...95c Takk for tips :-). Dessverre var ikke hotellet ledig de datoene vi skal dit. Anonymous poster hash: f5aeb...7d1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 Vi har pleid å bruke NH City Centre ved Spui. Lengre unna togstasjonen, nærmere alt annet.Anonymous poster hash: 7e5d6...358
Boletta Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Hotel Vondel. Rett v parken. Gangavstand til det meste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå