Gå til innhold

hva syns dere om denne kroppen?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en sånn type kropp, kanskje litt mer på magen men ikke voldsomt mye. jeg veit at jeg kommer til å få høre "slank deg" "æsj" osv. men er det VIRKELIG INGEN menn som klarer å se bort fra det ekstra fettet på magen? jeg prøver å spise sunt og trene regelmessig, men skeier fort ut så det tar litt tid.

men fortsatt så går mennene her kun etter sylfidene som ikke får en bitteliten valk på magen når de sitter framover lent engang! kan sitte å snakke med menn i eeevigheter ute på den lokale pubben hvor folk kjenner meg, men virker ikke som at de ser på meg som noe annet enn en kompis :s

Plus-Size-Model-Treat-Laura-Wells.jpg



Anonymous poster hash: 31489...e2f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke problemet med å ha kosemage. Jeg synes det er fint, jeg :-)

Ikke alle trenger å være en pinne.

  • Liker 5
Skrevet

Jeg er ikke mann, men jeg ville ikke hatt en sånn kropp. Synes ikke den er fæl, men jeg hadde ikke vært fornøyd i det hele tatt da jeg foretrekker å føle meg lett og nett.

  • Liker 2
Skrevet

TS her

takk!

prøv å se for dere at magen er litt større, jeg kan fint ta et godt grep i valken. men lårene er som på bildet og jeg er DD-cup. så jeg veit jo at jeg har litt fedme :s men ser jo stadig vekk større jenter enn meg som får seg flotte menn!



Anonymous poster hash: 31489...e2f
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg har ca sånn kropp, bare større pupper og litt mindre rundt tynneste del av midja.

Aldri fått beskjed om å slanke meg, jeg er i god form, trener mye og har møtt en topptrent fyr som synes kroppen min er perfekt.

Tror ikke du heller har noe å bekymre deg over :)

  • Liker 4
Skrevet

Jeg er ikke mann, men jeg ville ikke hatt en sånn kropp. Synes ikke den er fæl, men jeg hadde ikke vært fornøyd i det hele tatt da jeg foretrekker å føle meg lett og nett.

ts her

jeg liker jo ikke å se sånn ut. jeg tror jeg ville vært mye mer komfortabel med kroppen min om jeg enda hadde hatt flat mage som ikke strammer over buksekanten. prøver å bruke bukser med høyt liv da den holder inne litt.

Anonymous poster hash: 31489...e2f

  • Liker 1
Skrevet

Jeg har ca sånn kropp, bare større pupper og litt mindre rundt tynneste del av midja.

Aldri fått beskjed om å slanke meg, jeg er i god form, trener mye og har møtt en topptrent fyr som synes kroppen min er perfekt.

Tror ikke du heller har noe å bekymre deg over :)

problemet mitt er at jeg fint kan ta tak i magefettet :s å det er visst ikke helt bra. prøver å trene bort magefettet, for jeg vil ikke være pinne. men jammen skal det ikke være lett altså!

Anonymous poster hash: 31489...e2f

Skrevet

Blubbete



Anonymous poster hash: 69b3b...006
  • Liker 3
Skrevet (endret)

For hva det er verdt så synes jeg du har en flott kropp. Jeg tror nok det finnes menn som liker pinner(???) som meg selv og som liker kosemager og det som er. Av og til så finnes mannen på den nærmeste pub og av og til sitter han litt lengre vekke, men kroppen din er både god nok og flott nok til at en mann kommer til å bli spinnvill :wow:

Og sånn ps, om magen din virkelig er ditt største hinder så finnes det utrolig mye bra undertøy på margede som gjør underverker

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 2
Skrevet

I´d tap that.

En sunn, vakker, normal kvinnekropp spør du meg. Du burde være glad hvis du ser sånn ut :)

  • Liker 3
Skrevet

TS her

takk!

prøv å se for dere at magen er litt større, jeg kan fint ta et godt grep i valken. men lårene er som på bildet og jeg er DD-cup. så jeg veit jo at jeg har litt fedme :s men ser jo stadig vekk større jenter enn meg som får seg flotte menn!

Anonymous poster hash: 31489...e2f

Du har ikke fedme, ikke litt en gang. Fedme er BMI over 30 og det tror jeg neppe du har. Jeg synes kroppen din er kjempefin dersom du ser omtrent ut som den dama på bildet! Dessuten er det stort sett andre kvinner som ser ned på damekropper, ikke menn. Det er damene som pirker og gransker og er kritiske til hver minste lovehandle eller antydning til fett, ikke menn. Det kan godt hende det finnes menn som ikke liker den kroppen men jeg tror de fleste menn lett hadde kastet seg over deg! :)

Anonymous poster hash: 47a9b...d89

  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes kroppen var flott! Kvinnelig og deilig.



Anonymous poster hash: 86a1d...283
  • Liker 1
Skrevet

Du har ikke fedme, ikke litt en gang. Fedme er BMI over 30 og det tror jeg neppe du har. Jeg synes kroppen din er kjempefin dersom du ser omtrent ut som den dama på bildet! Dessuten er det stort sett andre kvinner som ser ned på damekropper, ikke menn. Det er damene som pirker og gransker og er kritiske til hver minste lovehandle eller antydning til fett, ikke menn. Det kan godt hende det finnes menn som ikke liker den kroppen men jeg tror de fleste menn lett hadde kastet seg over deg! :)

Anonymous poster hash: 47a9b...d89

Feil. Fedme betyr ikke BMI <30. Fedme betyr at man har overflødig fett i den grad at det kan ha helsemessig risiko. Overvekt er alltid en form for fedme. Graden av fedme er derimot forskjellig.

  • Liker 1
Skrevet

Helt grei, ikke noe spesielt. Kunne vel vert fornøyd med den hvis jeg likte jenta ellers men ikke noe å skryte av sånn sett.

  • Liker 1
Skrevet

Trusa på bildet er alt for stor og ødelegger inntrykket, bortsett fra det er kroppen helt ok.

Gjest Snørev
Skrevet

Man må ha en god del større mage for atman skal legge merke til den på en pub hvor du har klær på. Kroppen er kjrmpefin det er kvinner som liker å være tynnest mulig, ikke det jeg synes er mest attraktivt i hvert fall. Så tror ikke det er kroppen din som gjør at du ikke kaprer noen på puben

Skrevet

hehe, er nok lenge til jeg kommer til å bruke sånne digre truser. å hold in syns jeg blir litt juks for hvis jeg da skulle finne meg en mann så føler jeg at jeg har lurt han på en måte?

grunnen til at jeg ikke kaprer noen på pubben er nok fordi jeg er en av gutta. jeg kan sitte å være like grov i kjeften som de og jeg har en humor som ikke andre jenter tåler virker det som :P haha

TS



Anonymous poster hash: 31489...e2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...