Yesterday Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Har en forstørret synsnerve og etter masse tester på sykehuset har legene konkludert med et litt for stort trykk i hodet av ukjent årsak, men ikke så det er farlig. Jeg kan ikke behandles ennå pga gravid. De trudde først at det var en infeksjon i synsnerven eller noe alvorlig som kreft el blodpropp. Jeg vet at jeg må bare slå meg til ro med at de ikke vet hvorfor men syns at det er litt ekkelt. Men er kjempe glad for at dt ikke feiler meg noe alvorlig. Jeg nekter meg selv å googlet det Men spør her pga nysgjerrig, er det andre her som har hatt et litt for stort trykk i hodet og fant de ut hvorfor? Da tenker jeg ikke på de mer åpenbare tilfellene som ulykker eller kreft, siden jeg ikke har opplevd det. Jeg skjønner at jeg egentlig ikke kan sammenligne meg med andre da man kan ha helt forskjellige årsaker, men spør allikevel
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Bare så det er sagt så finnes det flust av tilfeller av folk som har hjernesvulst som ikke er oppdaget. Anonymous poster hash: 5389f...4de
Yesterday Skrevet 14. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2013 Bare så det er sagt så finnes det flust av tilfeller av folk som har hjernesvulst som ikke er oppdaget.Anonymous poster hash: 5389f...4de Hehe, jeg har tatt massevis av tester så de er helt sikker på at jeg ikke har en svulst, og om jeg har det så finner de det jo ut til slutt for den er jo ikke usynlig til man dør. Symptomene mine blir svakere og svakere, og det vil de ikke bli med en voksende svulst. Takk for at du prøver å skremme meg, men jeg ble ikke skremt
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Sikker på at det ikke er blodpropp? Håper for din del at det er noe helt ufarlig ja Anonymous poster hash: 44cc7...d93
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Det er noe som heter idiopatisk intrakraniell hypertensjon, som bare betyr at man har høyt trykk i hodet uten noen tydelig årsak. Man vet ikke hvorfor noen får det, men det kan skyldes at det skjer noe feil med dreneringen av væsken i hodet. Noen mener det kan ha noe med en feil i nedbrytingen av vitamin A. Andre mener det skyldes en hormonell påvirkning fra fettvev. Men ingen vet sikkert. Det finnes noen disponerende faktorer, som feks overvekt, søvnapné, bruk av legemidler (bla p-piller, tetracyclin, litium) og anemi. Det er en såkalt eksklusjonsdiagnose, dvs. at man har utelukket alle andre kjente årsaker til høyt trykk som svulst, blodpropp, hormonelle årsaker osv.Anonymous poster hash: ca391...e1f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå