Gå til innhold

Dårlig sexlyst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Traff jenta mi for ca 8-9 månder siden, i starten var det veldig mye sex og da vi var begge litt uerfaren så var det gøy.

Hun var veldig sjenert husker jeg, hadde aldri sugd noen før, men det kom fort.

Vi fant veldig fort ut at misjonær var favoritt stillingen hennes.

Og at resten bare kunne legge seg.

Men etter 2 månder inne i forholdet så daffa det liksom av, som oftest er det jeg som tar initiativ til sex.. når hun gjør det vil hun bare gjøre misjonær stilling, aldri doggy (Som er min favoritt stilling) hun sier det gjør vondt når jeg kommer så langt inn.

Jeg synes ikke jeg har den feite stanga heller, er 17cm lang så dette er litt rart.

Er det meg det er noe galt med?

Hun sier jeg er skikkelig flink å slikke dog hun synes fingring er ekkelt???

Jeg vet ikke, er så frustrerende at hun ikke tar initiativ så ofte som jeg skulle ønsket...

Noen ganger kommer jeg ikke i misjonær stillingen siden ejg synes den er så kjedelig.. hun synes det er topp men faen også.....

Er utrolig glad i henne å vil fortsette med henne men jeg forstår dette bare ikke Sexen med forspill, slikking suging osv varer alt fra 15-25 min noen ganger lengere spørs hvor lenge jeg slikker og hun suger...



Anonymous poster hash: 15c30...8d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KOMMUNIKASJON er nøkkelordet her. Prat om det! Men ikke ''angrip'' med: ''Du tar aldri initiativ'' som kan få henne til i å gå i forsvarsposisjon. Kanskje heller si: ''Jeg føler vi har mindre sex enn før, hva syns du?''

Det jeg mener er at du burde være forsiktig for hvordan du legger det frem, siden sex kan være et veldig ømfintlig tema. Og dette igjen, kan redusere mengden på sex.

Lykke til!



Anonymous poster hash: cc9cc...2c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prat med henne, få hun til å åpne seg mer - altså, sex handler ikke om diverse stillinger og være akrobat bestandig - men om følelsene under selve akten, følelsene rundt vorspillet - osv.. sex skal være godt for begge, og er dog litt enig med ho at det kan gjøre litt vondt å bli tatt i doggy noenganger da kølla kan stange borti livmora og det er ikke så himla behagelig å kjenne at kuken til samboeren min skal gjemme seg inni livmora mi bestandig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...