AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Har den siste tiden opplevd at jeg har fått så oppblåst mage, føler meg feit og har begynt å få en masse kviser. Spiser akkuratt slik jeg har pleid å spise i flere år og har ikke forandret noe. Jeg føler meg motbydelig og stygg, har aldri pleid å få kviser. Gjerne en og en med måneders mellomrom, men nå har jeg plutselig 6 kviser i ansiktet Hvorfor sånn plutselig? Anonymous poster hash: dc58c...aca 1
Notisblokk Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Akuratt det samme har skjedd med meg! Pleier jo aldri å ha kviser, men nå har jeg fått en del og kroppen føles som en blanding av en ballong og gele Så følger med på tråden. Kansje det kommer noen tips til oss 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Akuratt det samme har skjedd med meg! Pleier jo aldri å ha kviser, men nå har jeg fått en del og kroppen føles som en blanding av en ballong og gele Så følger med på tråden. Kansje det kommer noen tips til oss Hehe great å ikke være alene. Om jeg slapper av i magen så ser jeg ut som en gravid dame i 7 mnd. Lekte litt for mye med det igår så er litt øm i magen idag hehe. Anonymous poster hash: dc58c...aca
amazed92 Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 Kan kanskje være tegn på graviditet? Altså: Kviser og oppblåsthet. Er det en mulighet for at du er gravid?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå