Gjest Sengaia Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Har noen av dere prøvd denne supermaten som skal være så bra? Jeg er åpen for alt nytt! Jeg har hele tiden "utstående" stor mage, uten at det kommer så voldsomt mye luft ut heller... sklle gjerne fått det bort! Og ellers skulle jeg gjerne hatt mer energi og noe for å booste energien min litt. Hva slags helsebutikk burde jeg prøve (på nettet?)
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Hvilken supermat er det du er interessert i? Jeg prøvde gjojibær, men likte det ikke. Merket ikke noen effekt ellers. Ellers er jeg glad i grønnsaker som brokkoli og spinat, men merker ikke noen forskjell på kroppen. Iherb er en fin side med stort utvalg innen helsekost og produkter. Det finnes en egen tråd om nettsida her inne på forbukerforumet, så der finner du mye info om produkter osv. Anonymous poster hash: c66d1...b1f
Gjest Sengaia Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 takk _) da skal jeg prøve å finne den tråden
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Vet ikke helt hva du mener med supermat, men her er noen enkle, billige oppskrifter som iallfall gir meg et heftig energiboost, som holder meg mett lenge og som ikke gjør meg til en oppblåsbar dukke! En energibombe for meg: En boks bønner En boks kikerter En boks hakkede tomater En boks linser Et par oppkutta gulrøtter En god neve soyakjøtt (+ evt. andre ting du vil ha oppi, f.eks potet) En god dæsj creme fraiche! Så bare koker du det opp under omrøring. Blir en del av det også, jeg pleier å fryse det ned til senere. Er også glad i å surre soyakjøtt i hakkede tomater og creme fraiche, og så ha massemasse brokkoli og blomkål til. Kjempeenkelt å lage også. Eggerøre med cottage cheese, brokkoli og blomkål er også digg! Tomater og den slags kan selvsagt også hives oppi. Anonymous poster hash: 65d6f...9a8
orgus Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 (endret) Vet ikke helt hva du mener med supermat, Tipper det kommer fra dette; http://en.wikipedia.org/wiki/Superfood Forøvrig ofte brukt av folk som videreselger kosttilskudd gjennom mlm Endret 13. august 2013 av orgus 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 Tipper det kommer fra dette; http://en.wikipedia.org/wiki/Superfood Forøvrig ofte brukt av folk som videreselger kosttilskudd gjennom mlm hæ? Supermat burde hete det det heter. Alger og det burde sies om det som sant er. Det er et kosttilskudd. Det er ikke en erstatning for grønnsaker f.x. --*-- Det er også misvisende å tro at man får et nytt liv med dette, MEN at det er et godt kosttilskudd tror jeg på. Anonymous poster hash: 859eb...754
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå