Gå til innhold

Solarium, hvordan bli fortest brun?

Alja

Anbefalte innlegg

Hvordan få best effekt og bli fortest brun i solarium?

Jeg solte meg i 25 minutter for tre dager siden, da holdt jeg på å koke over og fikk tydelig skille. I går tok jeg 17 min og følte ikke jeg fikk noe farge eller tydeligere skille. Har tenkt å ta sol igjen i morgen. Hvor lenge burde jeg ta?

Bruker ikke olje eller solkrem når jeg ligger i solarium, men har hørt at babyolje kan sette litt fart på ting. Hvordan bli mest mulig brun med solarium til fredag? Har tenkt å ta to ganger til før fredagen kommer.

Endret av Alja91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor har du ikke utnyttet den norske solen?

Anonymous poster hash: cbee7...64e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var stuck i nord norge da det var tropesommer her på sørlandet. Da jeg kom hjem var høsten godt i gang. Skikkelig bommert på sommerferien i år, ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk olje eller solkrem i solarium. Det er meningen å ikke bruke NOE på kroppen når man tar sol. ;) Er bare å ta det rolig i solariumet, jeg bruker å ta 20 minutter hver andre dag i en periode. Nå har jeg et ganske tydelig skille, og jeg elsker brunfargen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kjempebrun men etter en uke er skille nesten borte :S

Betakaroten/gulrot skal hjelpe, jeg har prøvd det men vet ikke om det var den som gjorde meg brun.

Jeg smurte meg inn i e-vitamin olje og ble illrød! Men olje gjør deg brunere om du ikke blir solbrent da.

Barber vekk alt hår på kroppen så brunfargen blir jevnere. Vet ikke om det egentlig er så viktig, men jeg prøver alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Det har vært lite sol i sommer - i alle fall for noen av oss.

2. Noen av oss jobber uheldige tider, går glipp av solen.

3. Noen bor midt i byn med dårlige solforhold - ikke fristende å sole seg ute på fortauet, kanskje?

Anonymous poster hash: 552bf...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...