Gjest Gjest Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Hva er grunnen til at jeg på KG leser nesten bare om folk som har møtt noen fra sukker og ikke match? Er det pga. sukker er gratis? Kan man si at match er for de mest seriøse som gjerne betaler?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 ELITESINGLES.COM Anonymous poster hash: bb5d6...9c5
Polly Ester Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Jeg er begge steder. Det er på sukker jeg prater med noen i det hele tatt. Jeg er ikke noe god på å ta kontakt selv, og det er ingen som tar kontakt på match. Irriterer meg veldig om dagen at jeg gikk litt for fort inn på et tilbud der om medlemskap, så nå betaler jeg nesten 300 kr pr mnd i tre mnd for å være der i 6 mnd når jeg ikke har lyst til å ha noe medlemskap allikevel. (Jeg skulle valgt 3 dager gratis, men så lur var jeg ikke...) Det er litt frustrerende å være på match uten å betale, for det virker så fint og bra og så får du blunk og brev og sånn (kanskje) og så får du ikke lest eller sett uten å ha abo.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Match.no er svindyrt. Ligger vel mye der. 379 for 3 mnd er vel ikke så fryktelig mye?
Thor Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 379 for 3 mnd er vel ikke så fryktelig mye? Det er dyrt i forhold til møteplassen og sukker. 2
Polly Ester Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 Match.no er svindyrt. Ligger vel mye der. 379 for 3 mnd er vel ikke så fryktelig mye? Og så er det tilbud sånn at du betaler for tre mnd men får 6 mnd - altså 3 mnd gratis. Og da blir det straks ikke så veldig dyrt allikevel.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Dersom du bruker mobilversjonen til match, er det billigere enn sukker.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #9 Skrevet 14. august 2013 Norgesdate.no Gratis og seriøse mennesker! møtt mange hyggelige fyrer derfra. Anonymous poster hash: 52cea...a39
Gjest Lincoln Skrevet 14. august 2013 #10 Skrevet 14. august 2013 Er det noen som bruker match i det hele tatt altså?
Sommee Skrevet 14. august 2013 #11 Skrevet 14. august 2013 (endret) På match må begge være betalende medlemmer for å kunne sende mld til hverandre og føre en dialog uten begrensninger, på sukker holder det med at den ene er betalende(som regel mannen). Det er den store forskjellen. I tillegg til utvalget da, ihvertfall om man er bosatt i Oslo. Da er sukker desidert størst og best. I tillegg blir medlemskapet der 10% billigere for hver måned. Har hørt om de som er nede i 7 kr pr mnd... Endret 14. august 2013 av Sommee
Thor Skrevet 15. august 2013 #12 Skrevet 15. august 2013 Og så er det tilbud sånn at du betaler for tre mnd men får 6 mnd - altså 3 mnd gratis. Og da blir det straks ikke så veldig dyrt allikevel. Tilbud kommer og går på alle stedene, og match har altfor mange begrensninger i forhold til konkurrentene.
Teethgrinding Skrevet 15. august 2013 #13 Skrevet 15. august 2013 Størst er vel best? Sist jeg hørte var Sukker.no størst.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #14 Skrevet 15. august 2013 Jeg synes det virker som sukker.no er full av bitre menn som hater likestilling og kvinner som ikke er undertrykte. Hver gang det er debatt på sukker.no om noe som vedrør feminisme eller kvinnesaker så tyter de bitre mannfolkan frem. Anonymous poster hash: 9d63b...d0e
Polly Ester Skrevet 16. august 2013 #15 Skrevet 16. august 2013 Tilbud kommer og går på alle stedene, og match har altfor mange begrensninger i forhold til konkurrentene. Det har du sikkert rett i. Jeg kjenner ikke til tilbudene noen andre steder. Jeg har profil på både sukker og match. Og det er på sukker jeg har fått kontakt med menn, så det er vel den siden som jeg må si er best sånn sett. Dessuten er sukker enklere å forholde seg til syns jeg. Mulig jeg bare ikke har vært nok rundt på match, men jeg syns det virker tungrodd og ikke så veldig oversiktlig.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #16 Skrevet 16. august 2013 Tilbud kommer og går på alle stedene, og match har altfor mange begrensninger i forhold til konkurrentene. Artig brukernavn og avatar da! Hvor kom inspirasjonen fra ? Anonymous poster hash: 6f09f...a4a
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #17 Skrevet 16. august 2013 379 for 3 mnd er vel ikke så fryktelig mye? De som driver den nettsiden får en betydelig inntekt uten å gi så mye tilbake til kundene...Anonymous poster hash: d8bfc...a07
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå