Gå til innhold

Kunsten å se ut som seg selv...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Smink deg selv. Det er underlaget som må være riktig for at det skal bli pent. SmashBox Photofinish primer, en god foundation, pudder og solpudder for gløden sin del. Øv deg litt på forhånd eller hva med å alliere seg med en venninne. Sikker på at det blir veldig bra. :)

Nei, det er nok uaktuelt for meg - hver gang jeg prøver å lese om slikt her inne holder hjernen på å krepere av kjedsomhet og panikk - dårlig kombinasjon! :ler: Jeg har så ufattelig lite interesse for slikt, og er mer enn fornøyd med concealer både på hverdags og til fest. Og selv om jeg har mange års erfaring med å sminke meg selv roter jeg det OFTE til på øyesminken og må begynne på ny og blir superstressa - vil ikke risikere det på selve dagen!

Jeg har litt sminke-meg-selv-angst! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er nok uaktuelt for meg - hver gang jeg prøver å lese om slikt her inne holder hjernen på å krepere av kjedsomhet og panikk - dårlig kombinasjon! :ler: Jeg har så ufattelig lite interesse for slikt, og er mer enn fornøyd med concealer både på hverdags og til fest. Og selv om jeg har mange års erfaring med å sminke meg selv roter jeg det OFTE til på øyesminken og må begynne på ny og blir superstressa - vil ikke risikere det på selve dagen!

Jeg har litt sminke-meg-selv-angst! :ler:

Skjønner deg godt. Og hvis du er som meg (en som ikke er så glad i sminke, og som bruker lite sminke generelt) er det like greit å la noen andre gjøre det. Ikke var det så veldig dyrt heller. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Ei venninne av meg bruker ikke sminke, ikke engang mascara. På bryllupsdagen var hun oppdollet med oppsatt hår med masse diamanter i, leppestift, og fult opp med mascara, eyeliner og pudder. Hun hadde i tillegg heftig skille på haken der sminken begynte. Så ikke ut som henne i det hele tatt. Syns sånt blir feil jeg.

Anonymous poster hash: 759d0...c4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...