Gå til innhold

Påvirker vann blodsukkeret?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Påvirker vann blodsukkeret? Da tenker jeg på rent vann fra springen, ikke tilsatt noe.

Anonymous poster hash: a698a...8ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: cd2c8...1a9
Skrevet

Ja. Det er litt naturlig sukker i springvannet, men ikke mye. Ikke spesielt viktig, med andre ord. :)

Anonymous poster hash: cc4f7...367
Skrevet

ok bare lurer på om jeg kan drikke litt vann før en glukosebelastning, skal jo være fastende.

Skrevet

Ja. Det er litt naturlig sukker i springvannet, men ikke mye. Ikke spesielt viktig, med andre ord. :)Anonymous poster hash: cc4f7...367

Tull.

• Liker 3
Skrevet

Når det kommer til en sukkerbelastningstest så kan du drikke litt før, men ikke etter du har drukket sukkervannet og før du har tatt siste blodprøve. For da kan det påvirke fordi det kan vanne ut sukkervannet. Du skal også sitte helt rolig i de to timene når du venter.

Anonymous poster hash: 77c9d...905
Skrevet

Når det kommer til en sukkerbelastningstest så kan du drikke litt før, men ikke etter du har drukket sukkervannet og før du har tatt siste blodprøve. For da kan det påvirke fordi det kan vanne ut sukkervannet. Du skal også sitte helt rolig i de to timene når du venter.

Anonymous poster hash: 77c9d...905

Det vet jeg, bare lurte på før for å fylle magen litt. Er så skrubbsulten om morgenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...