Gå til innhold

Jenter som liker å tisse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser det er fler tråder om dette, men jeg prøver allikevel.

Jeg er en gutt på 22, som lenge følte meg unormalt kåt. Men forska litt på internett og fant ut at det er jeg ikke alene om :)

Etter mye fantasering og litt prøving har jeg fått sansen for tissing, ikke nødvendigvis vete ut klærna jeg har på meg, men tenner ektremt mye på å stå i dusjen med en jente, og tisse på hverandre. Overalt unntatt i ansiktet egentlig :)

Fler som har det sånn? er det noen jenter som liker det?

Anonymous poster hash: 3bfdc...a87
Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Du er absolutt ikke alene.

- det er vanligere enn de fleste tror vil jeg tro.

Jeg kjenner 2 menn (som jeg vet om) bare i min egen omgangskrets.

Det er forøvrig helt ufarlig, absolutt lovlig og gjør ingen skade,

• Liker 1
Gjest HappyWaffle
Skrevet

må jo være lov det :) veit om de som liker "merkeligere" ting en det :P

Skrevet

I en episode av Sex and The City ble Carrie sammen med en stor politiker som tente på å bli pissa på.

A fetish among us all ;)

• Liker 2
Skrevet

I en episode av Sex and The City ble Carrie sammen med en stor politiker som tente på å bli pissa på.

A fetish among us all ;)

Satte vel en stopper for det forholdet :)

Anonymous poster hash: 72e2a...1a6

Skrevet

Vil si det finnes mye verre ting å tenne på. Så lenge det ikke lukter vondt er det sikkert spennende! :)

Anonymous poster hash: 76d14...ca8

Skrevet

Ja, jeg liker det.

Anonymous poster hash: d95aa...0e0
Skrevet

dette er ganske innafor normalen tror jeg. pissing bitches osv....... hadde en kjæreste som likte dette, men jeg fikk det aldrig til... vet om fler...

Anonymous poster hash: ae86e...278
Skrevet

Helt ening i å ungå å tisse seg ut...altså med klær på. Å tisse på hverandre vel være opphissende ? Har ikke prøvd men har veldig lyst....passende sted må vel være i dusjen/ badekaret :)

Anonymous poster hash: 7d418...831
Skrevet

Fler som har det sånn? er det noen jenter som liker det?

Dessverre for deg er det nok flere menn som liker dette enn kvinner. Eller kanskje kvinner har lettere for å få utløp for dette med en eksisterende partner, resultatet er uansett det samme for deg. Tror du kommer lettest i land med å finne deg en partner på vanlig vis, og så trekke frem ønsket når dere er godt nok kjent til å ta for dere fetisjer.

Anonymous poster hash: 88b55...1c6

Skrevet

Jeg spyr bare jeg kjenner lukten av urin jeg. Aldri om jeg hadde klart å være i et forhold med noen som tente på noe slikt...

Anonymous poster hash: 85d4b...fc9
  • Liker 1
Skrevet

Pass på å spise ananas eller honnikorn så tisset lukter godt :) Altså, det er verre å tenne på bæsjing.

Noen liker det men jeg tror også noen blir ekstremt turned-off av det.

Skrevet

Jeg er en jente som liker å tisse. Bare ikke på andre... Eller å bli tisset på. Rar overskrift.

• Liker 1
Skrevet

Tråd for spam.

Estrella, mod.

Skrevet

Her er det som vanlig mye uvitenhet. Altså - hvis man drikker mye, og urinen er blank, så verken lukter eller smaker det mye. Det lukter faktisk ingenting, og smaker i meste fall litt salt.

Det er en ærlig sak å enten tenne på, eller ikke tenne på noe. Men når jeg leser folk som lirer av seg ting som "jeg kunne aldri vært i et forhold med en som tenner på...", så blir jeg litt småtrist over hvor trangsynte og lite hyggelige mange later til å være. Selv har jeg overhodet ingen lyster assosiert med å tisse på noen, men hvis jeg var sammen med ei som avslørte en slik lyst så ville jeg da for faen ikke gått ut av forholdet av den grunn. Dere fremstår for pokker som folk (kvinner, for det meste) som har et sjelsliv på dybde med et truseinnlegg. Og det er _definitivt_ ikke noe å være stolt av.

• Liker 5
Skrevet

Hver sin lyst, sier nå jeg. Men jeg kunne aldri tenkt meg å prøve det.

• Liker 1
Skrevet

Jaa, liker sånt jeg og :) Og å ha på bleie :)

Skrevet

Nei nei nei, det kunne jeg aldri tenkt meg å ha gjort. Det er mer privat som skal gjøres andre steder(i doen) eller om man er ute på tur(i naturen). Står over det der altså

Skrevet

Jeg er jente, og jeg liker å tisse. Det er behagelig å lette på trykket, men merkelig nok ikke behagelig når man har holdt seg lenge og man skulle tro det ville være ekstra behagelig - nei, da gjør det faktisk vondt.

Skrevet

Jeg er jente, og ja jeg liker å tisse..... når jeg må på do!

Anonymous poster hash: a1b00...4a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...