AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Meg og sambo har sex kanskje en gang i uka om jeg er heldig. Jeg syntes det er for lite, og det sier jeg også i fra om. Men ser ikke ut til og hjelpe... Selv om jeg prøver så godt jeg kan og tenne han ofte! Er jeg for kravstor? Anonymous poster hash: 216c7...6e4
karkl Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Gjennomsnittet mener jeg å ha hørt er mellom 2-3 ganger i uken. Samtidig vet man jo at de fleste ekteskap ender med skilsmisse, så om det er ment å vare bør man kanskje ligge litt over snittet? 1 gang i uken er iallfall minimum for å kunne kaøle seg kjærester, ellers holder man vell sammen bare på grunn av de praktiske ordningene...
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 tja, jeg er gift, og har ikke hatt sex siden nyttårsaften.... og da var det 11 mnd siden sist! Det kaller jeg lite sex Hadde jeg klart å ovetale han så offte som 1 gang i uka, hadde jeg vært sjeleglad, er fryktelig lei av å bli avvist og måtte "ordne opp selv"... Anonymous poster hash: 15449...c1b 3
Alja Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 (endret) Når man bor sammen syntes jeg det begynner å bli lite sex når det er kun to ganger i uken. Edit: Nei, du er IKKE for kravstor. Djeses christ, det er kjæresten din som du vil være intim med. Om du hadde ønsket sex hver dag hadde det ikke vært kravstort en gang. Sex og lidenskap hører med i et forhold, og med ett det skranter på sexfronten pleier forhold å gå i dass eller den ene finner seg en elsker/elskerinne. Sex har utrolig mye å si. Endret 13. august 2013 av Alja91
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 tja, jeg er gift, og har ikke hatt sex siden nyttårsaften.... og da var det 11 mnd siden sist! Det kaller jeg lite sex Hadde jeg klart å ovetale han så offte som 1 gang i uka, hadde jeg vært sjeleglad, er fryktelig lei av å bli avvist og måtte "ordne opp selv"... Anonymous poster hash: 15449...c1b Nei det hørtes ikke noe greit ut.. Har dere vært gift lenge? I min situasjon så har vi jo bare vært samboere i snart to år. Jeg er lissom fremdeles på det nystadie, og ville egentlig hatt veldig mye mere sex. Ts Anonymous poster hash: 216c7...6e4
tadasvein Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Hils fra mann 21 å si at han kan donere ballene til noen som har bruk for de! 1
Mann 42 Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 Gjennomsnittet mener jeg å ha hørt er mellom 2-3 ganger i uken. Samtidig vet man jo at de fleste ekteskap ender med skilsmisse, så om det er ment å vare bør man kanskje ligge litt over snittet? 1 gang i uken er iallfall minimum for å kunne kaøle seg kjærester, ellers holder man vell sammen bare på grunn av de praktiske ordningene... Gjennomsnittet er en gang i uken. For lite sex er når du har mindre sex enn du vil ha. 14
Gjest Lille-pus Skrevet 13. august 2013 #8 Skrevet 13. august 2013 (endret) Gjennomsnittet er en gang i uken. For lite sex er når du har mindre sex enn du vil ha. Og så er det sikkert greit å huske på at det som regel er enkelte perioder i livet hvor det av ulike grunner blir lavere hyppighet og lyst enn i andre perioder. ....Andre ganger er man på desperasjonens rand om det nærmer seg 24 timer... Edit: Puttet inn et ord som hadde falt ut. Endret 13. august 2013 av Lille-pus 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #9 Skrevet 13. august 2013 Og så er det sikkert greit å huske på at det som regel er enkelte perioder i livet hvor det av ulike grunner blir lavere hyppighet og lyst enn i andre perioder. ....Andre ganger er man på desperasjonens rand om det nærmer seg 24 timer... Edit: Puttet inn et ord som hadde falt ut. Men det har egentlig vært sånn i snart ett år. Han sier han bare ikke vil ha det så ofte, og at det er en "myte" at gutter er ofte klare for sex. Vi har det veldig bra ellers, så håper det bare er en laaang periode da. Anonymous poster hash: 216c7...6e4
Askmeagain89 Skrevet 14. august 2013 #10 Skrevet 14. august 2013 Hver dag eller annenhver dag. Noen ganger mer. Vi er gift
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #11 Skrevet 14. august 2013 Men det har egentlig vært sånn i snart ett år. Han sier han bare ikke vil ha det så ofte, og at det er en "myte" at gutter er ofte klare for sex. Vi har det veldig bra ellers, så håper det bare er en laaang periode da.Anonymous poster hash: 216c7...6e4 Men han sier det jo i klartekst: dette er normalen. Ikke en periode. Det er verken uvanlig eller vanlig å bare ønske sex en gang i uka. Om du kan leve med det er noe helt annet. Anonymous poster hash: aded9...fca 2
Trønderberte Skrevet 14. august 2013 #12 Skrevet 14. august 2013 http://m.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article243294.ece 1
Gjest Elseby13 Skrevet 14. august 2013 #13 Skrevet 14. august 2013 tja, jeg er gift, og har ikke hatt sex siden nyttårsaften.... og da var det 11 mnd siden sist! Det kaller jeg lite sex Hadde jeg klart å ovetale han så offte som 1 gang i uka, hadde jeg vært sjeleglad, er fryktelig lei av å bli avvist og måtte "ordne opp selv"...Anonymous poster hash: 15449...c1b Jeg syns det er ufint og frekt av mannen din å forvente at du skal ta til takke med så lite! Hva er hans begrunnelse for dette? Jeg regner med at du har snakket med ham om det og ikke bare gått og grublet for deg selv.
Gjest Heartbeat Skrevet 14. august 2013 #14 Skrevet 14. august 2013 EN gang i uken er ALT for lite. Synes iallefall man kan ha 3-4 ganger, helst hver dag. Sex betyr utrolig mye og å føle seg avvist kan ikke være bra.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #15 Skrevet 14. august 2013 Vel, jeg har ikke hatt sex på tre år og det er helt i orden for meg. Faktisk så er jeg veldig fornøyd med det! Folk har forskjellig sexbehov, jeg kunne aldri vært sammen med en mann som vil ha sex hver uke - det blir alt, alt for mye for meg. Anonymous poster hash: e5bf2...d30
Gjest Eurodice Skrevet 14. august 2013 #16 Skrevet 14. august 2013 Når det går flere år mellom hver gang. Men man vänjer sig, som man sier på svensk.
Gjest BettyBoop Skrevet 14. august 2013 #17 Skrevet 14. august 2013 Når man bor sammen syntes jeg det begynner å bli lite sex når det er kun to ganger i uken. Edit: Nei, du er IKKE for kravstor. Djeses christ, det er kjæresten din som du vil være intim med. Om du hadde ønsket sex hver dag hadde det ikke vært kravstort en gang. Sex og lidenskap hører med i et forhold, og med ett det skranter på sexfronten pleier forhold å gå i dass eller den ene finner seg en elsker/elskerinne. Sex har utrolig mye å si. sex er jo ikke noe en kan kreve. Og sexen skranter som oftest pga noe annet som skranter 2
Alja Skrevet 14. august 2013 #18 Skrevet 14. august 2013 sex er jo ikke noe en kan kreve. Og sexen skranter som oftest pga noe annet som skranter Nei, man burde ikke trenge å kreve det in the first place.
Gjest BettyBoop Skrevet 15. august 2013 #19 Skrevet 15. august 2013 Er mange grunner til at man noen ganger mangler sexlyst. Det må jo respekteres
Tidus Skrevet 15. august 2013 #20 Skrevet 15. august 2013 Har sex (nesten) hver dag, utenom rød-uka, som dama kaller for blowjob week.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå