Gå til innhold

Tunge øyelokk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noe man kan få dekket ved en operasjon?

Nå er det så mye at mine korte øyevipper blir presset nedover. Har også små øyne i tillegg så dette tærer skikkelig på selvfølelsen min.

Anonymous poster hash: 72d72...2d4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilleggsopplysning:

Det gjør at jeg enten ser trøtt ut eller sinna ut. Synes selv jeg får nesten et "ondt" blikk :(

Skrevet

Kun hvis det er en byrde for deg, tror jeg. Altså at det hindrer deg i å fungere i hverdagen.

Hva med å løse det med sminke? Vippetank som får vippene opp igjen, og øyeskygge over globallinjen, som vil løfte blikket? :-)

Skrevet

Kun hvis det er en byrde for deg, tror jeg. Altså at det hindrer deg i å fungere i hverdagen.

Hva med å løse det med sminke? Vippetank som får vippene opp igjen, og øyeskygge over globallinjen, som vil løfte blikket? :-)

Hei.

Det er blitt en såpass stor byrde at jeg merker selv at jeg blir mer og mer usosial.

Jeg kan veldig lite om sminke. Jeg bruker vippetang og mascara. Vippetank er nesten bortkastet siden vippene blir presset ned.

Skrevet

Tror nok du vil få dekket operasjon, bare få en henvisning fra legen din. Så er det bare å vente:)

Skrevet

ja, du kan få det dekt.

Anonymous poster hash: 56802...707
Skrevet

går det utover sidesynet får du det dekt,

min mor fikk den operasjonen uten at hun ønsket det, hun hadde valget mellom operasjon eller levere inn førerkortet, hun valgte operasjon, alt ble gjort på offentlig sykehus og kostet henne bare reisen til og fra

om noen år er det min tur til å ta samme operasjon, jeg har begynt å få samme tyngde i øyelokkene mine som mor hadde

Skrevet

jeg tror du bare får det dekket dersom det går utover synet ditt. ALtså at øyelokkene henger over synsfeltet.

Anonymous poster hash: edb2c...c5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...