AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Er det noe man kan få dekket ved en operasjon? Nå er det så mye at mine korte øyevipper blir presset nedover. Har også små øyne i tillegg så dette tærer skikkelig på selvfølelsen min. Anonymous poster hash: 72d72...2d4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Tilleggsopplysning: Det gjør at jeg enten ser trøtt ut eller sinna ut. Synes selv jeg får nesten et "ondt" blikk Anonymous poster hash: 72d72...2d4
rumperister Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Kun hvis det er en byrde for deg, tror jeg. Altså at det hindrer deg i å fungere i hverdagen. Hva med å løse det med sminke? Vippetank som får vippene opp igjen, og øyeskygge over globallinjen, som vil løfte blikket? :-)
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Kun hvis det er en byrde for deg, tror jeg. Altså at det hindrer deg i å fungere i hverdagen. Hva med å løse det med sminke? Vippetank som får vippene opp igjen, og øyeskygge over globallinjen, som vil løfte blikket? :-) Hei. Det er blitt en såpass stor byrde at jeg merker selv at jeg blir mer og mer usosial. Jeg kan veldig lite om sminke. Jeg bruker vippetang og mascara. Vippetank er nesten bortkastet siden vippene blir presset ned. Anonymous poster hash: 72d72...2d4
Mrs.Fox Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Tror nok du vil få dekket operasjon, bare få en henvisning fra legen din. Så er det bare å vente:)
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 ja, du kan få det dekt. Anonymous poster hash: 56802...707
muttra Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 går det utover sidesynet får du det dekt, min mor fikk den operasjonen uten at hun ønsket det, hun hadde valget mellom operasjon eller levere inn førerkortet, hun valgte operasjon, alt ble gjort på offentlig sykehus og kostet henne bare reisen til og fra om noen år er det min tur til å ta samme operasjon, jeg har begynt å få samme tyngde i øyelokkene mine som mor hadde
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #8 Skrevet 13. august 2013 jeg tror du bare får det dekket dersom det går utover synet ditt. ALtså at øyelokkene henger over synsfeltet. Anonymous poster hash: edb2c...c5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå