Gå til innhold

Jeg er gift, men....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på en kollega av meg. Er ikke følelser i bildet. Drømmer ofte at vi har sex og er så kåt på han... Blir superfrustert

Anonymous poster hash: f8893...86c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Invester i ditt eget forhold, og gjør det spennende igjen. Du har nok bare grodd litt fast i rutinene. Fort gjort at man drømmer om andre, men du vet nok like godt som meg at det ikke vil føre til at du får et bedre liv.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har så lyst på en kollega av meg. Er ikke følelser i bildet. Drømmer ofte at vi har sex og er så kåt på han... Blir superfrustert

Anonymous poster hash: f8893...86c

Du høres ikke så veldig gift ut.

Skrevet

Synes synd på han du er gift med. Du burde skamme deg.

Anonymous poster hash: 5b9b6...21b

Skrevet

Det er vel lov og fantasere selv om man er gift? Bare ikke la det bli til en ting. Mannen din fantaserer nok om andre han også. Helt normalt.

Anonymous poster hash: 7fe5c...680

• Liker 1
Gjest Ironically me
Skrevet

Nå er det slik at det er mange variabler av lyst. Fantasere om det, drømme eller faktisk ta steget ut. Er enig som ovenfor at du kan se om du kan gjøre ekteskapet spennende igjen. Vi er alle individer som gjennom et forhold/årenes løp, selvfølgelig blir utsatt for utallige inntrykk gjennom andre mennesker. At vi passerer upåvirket tror jeg ikke noe på. Hva man velger å gjøre med det, og hvordan man utvikler seg sammen med partneren er en annen sak.

Derfor: Jeg mener ikke at du trenger å "skamme" deg. Det er noe med denne mannen som pirrer tenningsmønsteret ditt, og det er ikke skamfullt, synes jeg.

Jeg mener at man skal, når man først har giftet seg - prøve alt man kan for å holde forholdet varmt. Uansett, skulle det gå den veien at det skjer noe - la i det minste mannen din få vite det av deg, og IKKE fra andre. Det er nemlig ikke noe ålreit!

Skrevet

Synes synd på han du er gift med. Du burde skamme deg.

Anonymous poster hash: 5b9b6...21b

Det er lov å ha fantasier og selv om man er gift eller i et forhold. Fantasier er sunt og deilig. Pass på at dette ikke gå utover mannen din, han er vel like flott og sexy selv om du tenner på en annen ? Og som andre sier, invister i forholdet du er i, og bruk kåtheten du opplever som noe positivt i ditt eget forhold sammen med mannen din. Noen fantasier er bedre som fantasi og ikke ment for å leve ut. Hvor sexy og kåt føler du deg feks dersom du har vært utro, angrer fælt på det og innser hvor mye du elsker mannen din ? La det være en fantasi en stund..

Anonymous poster hash: 59cc2...b7c

Skrevet

Hadde dette inlegget blitt skrevet av en mann.........så ville han blitt utkjelt som en utro gris

Anonymous poster hash: 6e348...c2a
Skrevet

Invester i ditt eget forhold, og gjør det spennende igjen. Du har nok bare grodd litt fast i rutinene. Fort gjort at man drømmer om andre, men du vet nok like godt som meg at det ikke vil føre til at du får et bedre liv.

Så kort og spot on kan det altså sies.

Så ... dette!! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...