Gjest Beatricia Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Hei! Etter at jeg fikk påvist svært lavt stoffskifte (uten at jeg ante noe om dette, hadde ikke merket noe..) og regulerer dette med medisin, har jeg fått store problemer omkring eggløsning og frem til mens. Jeg føler meg bedre straks etter at mens begynner. Jeg er: småkvalm press i mellomgulv (virker litt angst-aktig) kortpustet MEGET oppblåst! Jeg ser gravid ut og får ikke ut luft! Jeg er nå uten prevensjon, forsøkte før sommeren med Yasminelle p-piller, men det var helt krise. Stoffskiftet sankt til bunnen og jeg ble et kvisetryne! Legen har foreslått hormonspiral, lang ventetid der jeg kan sette den inn. Virker denne mer lokalt? Kan den hjelpe mot PMS uten at det forstyrrer stoffskiftet? Det er tydeligvis hormonelt jeg sliter. Er 32 år og sliter med dype kviser i den premenstruelle perioden. Under menstruasjon er dette helt bra. Et det mulig å bli så oppblåst og uggen av PMS at ejg får fysisk vondt av den oppblåste magen? Forsøker etter tips fra helsekost med nattlysolje og b vitamin (kompleks, b vitamin mega stress). Noen som har det på samme måte?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Dytter, er veldig lik. Anonymous poster hash: 275e8...8e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå