Gjest shockgirl Skrevet 3. november 2013 #41 Skrevet 3. november 2013 Noen av de styggeste (som jeg kommer på akkurat nå): Zacharias, Emilian, Gudrun, Bergtora Fineste: Eurelia, Michael, Daniel, Viola, Valentina og Alexander Jente 26 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #42 Skrevet 3. november 2013 Styggeste jentenavn noensinne: Rigmor Anonymous poster hash: 5b944...896 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #43 Skrevet 4. november 2013 Fine navn, liker: Erling, Didrik, Olav, Håkon, Wilhelm og Christian Stygge og vulgære, liker ikke: Bjørn, Johnny, Kjell, Terje, Geir, Alf og Jens -Dannet mann 32, Oslo vest Anonymous poster hash: ae621...7c4 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #44 Skrevet 4. november 2013 Styggeste navn; Didrik, Viola, Nathaniel, Liam, Valentina, Eurelia (wtf?!), Pernille Peneste; Ingrid, Astrid, Siri, Peder, Henrik Anonymous poster hash: 77700...482 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #45 Skrevet 4. november 2013 Ser at mange mener Liam er det styggeste guttenavnet. Synes det er kjempefint! Er det fordi det er for "moderne" nå? At om 10 år så kommer de som misliker det sterkt nå til å like det? :D Er så rart med navn Anonymous poster hash: 164f4...343
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #46 Skrevet 4. november 2013 Ser at mange mener Liam er det styggeste guttenavnet. Synes det er kjempefint! Er det fordi det er for "moderne" nå? At om 10 år så kommer de som misliker det sterkt nå til å like det? :D Er så rart med navn Anonymous poster hash: 164f4...343
Anglofil Skrevet 4. november 2013 #47 Skrevet 4. november 2013 (endret) Liker: Aurora, Elida, Eiléen, Elena, Elea, Oliver, Jeanette, Filip, Jonathan, Aleksander og Jonas. Liker ikke: Chrisander og Liam Mvh Yvonne Endret 4. november 2013 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #48 Skrevet 4. november 2013 Liker: Aurora, Linnea, Selma, Vilma, Nora, Agnes, Anna. Eirik, Erlend, Endre, Sondre, Snorre, Sebastian, Aleksander, Jens, Hans, Nikolai. Liker ikke: Bodil, Monica, Jeanette, Trine, Stine, Tina, Doris, Ronny, Jimmy, Gorm, Trym, Teodor, Kjartan.Anonymous poster hash: d5a44...972 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #49 Skrevet 4. november 2013 Av de jeg kommer på i farten liker jeg: Anna, Eva, Ingrid, Sol, Tuva, Henrik, Storm, Georg, Karl, Erik Ikke min smak: Liam, Leon, Nathaniel, Matheo(!), Brian, Leander, Ea, Lea, Mathea, Amelia, Jeanette, Celine osv Er flere jeg misliker enn liker merker jeg, hehe! Men reagerer ikke på at andre kaller barna sine dette altså, bare helt feil for meg:)Anonymous poster hash: e74bb...087
mammatillily Skrevet 4. november 2013 #50 Skrevet 4. november 2013 er ikke så glad i navnet lars og pål liker veldig godt Lily og leona. Navn som kan brukes på norsk og engelsk!
Gjest RompeRusk Skrevet 4. november 2013 #51 Skrevet 4. november 2013 Liker ikke: Leo, Leon, Liam, Chris, pernille, Nathanlie, Linda, Isabell/Isabella. Liker: Alexander, Christian, André, Marie, Ingvild, Josefine
Aryamili Skrevet 4. november 2013 #52 Skrevet 4. november 2013 Fineste: Arja, Emilia, Aline, Eirin, Olivia Styggeste: Dobbeltnavn som Nataniel Alexander, Leander Teodor, Linnea Ilinoiraminea, ja.. Dere skjønner tegninga.
Gjest Belle âme Skrevet 4. november 2013 #53 Skrevet 4. november 2013 Jentenavn eg liker: Luna Konstanse/Constance Agnes Cornelia Alma Bertine Ella Astrid Valentina Charlotta Dina Maiken Erica Adele Fineste guttenavn: Sondre Sebastian Andreas Mathias Jonas Kristoffer Chrisander(jepp, navnet alle hater) Nathaniel Liam Erlend Emil Sander Ola Styggeste jentenavn: desiree Bjørg Turid Sanna Olivia Rita Aud Audhild Guro Vigdis Dagmar Styggeste guttenavn: Stein/Steinar Bjørn/Bjørnar Viljar Søren Storm Eirik/Erik William Roger Jonny Ronny Trym Trygve
Gjest Whitestripes Skrevet 4. november 2013 #54 Skrevet 4. november 2013 Ser at mange mener Liam er det styggeste guttenavnet. Synes det er kjempefint! Er det fordi det er for "moderne" nå? At om 10 år så kommer de som misliker det sterkt nå til å like det? :D Er så rart med navn Anonymous poster hash: 164f4...343 Liam er bare merkelig å kalle et helnorsk barn, som sannsynligvis har et veldig norsk etternavn. Liam Olsen, Pettersen eller Hansen passer overhodet ikke. Det passer best der det kommer fra, nemlig Irland og England. Dessuten er det så in, at snart heter annenhver gutt det. Mine favorittnavn: Jente: Alva, Ingrid, Ingeborg, Johanne og Kristine Gutt: Anders, Øyvind, Martin, Jens og Håvard. Liker ikke: Caspian, Matheo, Lucas, Leander. Ragnhild, Randi, Ellen og alle jentenavn som er en vri på mannsnavn, f.eks Torbjørg, Alfhild o.l. Olga og Hjørdis er heller ikke spesielt fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå