Gå til innhold

Sang til min kjære?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på å overraske mannen under middagen og få han som skal synge under vielsen til å tatt en sang til min kjære fra meg. Tenker da enten rett før eller rett etter min tale til han. Tror dere dette vil passe inn eller blir det "for mye"?

Har dere noen forslag til eventuell sang?

Anonymous poster hash: de7bc...382

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ofte det blir litt klein stemning.. Skal du holde tale?

Skrevet

Synes ofte det blir litt klein stemning.. Skal du holde tale?

Skal holde tale ja:) og som jeg skrev vurderer jeg sangen rett før eller rett etter talen min til han;-)

Skrevet

Når du ikke har en spesiell sang, en som betyr mye for dere/han, så blir det bare kleint. Tale blir nok mer enn nok :)

• Liker 1
Skrevet

Når du ikke har en spesiell sang, en som betyr mye for dere/han, så blir det bare kleint. Tale blir nok mer enn nok :)

Vi har det men den har vi tatt under vielsen:( kom ikke på denne ideen før i dag...

Skrevet

I og med at du skal holde tale, tror jeg kanskje jeg ville droppet sang-idéen. Det blir jo ikke spesielt personlig uansett, når noen andre synger, og det heller ikke er en sang som er spesiell for dere?

Jeg prøvde å få til noe sånt under vielsen, ønsket at en skulle synge You raise me up - rett og slett fordi han så til de grader er det for meg, som teksten i den sangen sier. Men fikk det ikke til.

Anonymous poster hash: 4abef...7d2
  • Liker 1
Skrevet

Skal holde tale ja:) og som jeg skrev vurderer jeg sangen rett før eller rett etter talen min til han;-)

Dersom du verken har skrevet sangen selv eller skal synge den selv... Dropp den

• Liker 1
Skrevet

Negative folk her da. Ditt bryllup, ditt valg! Eg hadde synes det var kjempekoselig om jeg var gjest hos deg, men bare du hvordan din mann og dine gjester kommer til å like det. But i say go for it! :)

Anonymous poster hash: 7ae9c...baf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...