Gå til innhold

Vokser puppene med alderen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært en 75B i bryststørrelse, men nå nylig har puppene vokst, og jeg må bruke 75C! Vekta mi er den samme, og jeg er godt trent, så det er ikke pga vektøkning de har blitt større.

Er 30 år hvis det skulle være av betydning.

Anonymous poster hash: 27b19...215
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke samme erfaring, her blir de mindre... Men får håpe det er en stund til de ser ut som vrengte bukselommer :) Passert 30 og har et barn.

Skrevet

Ts;

Jeg har to barn, var 75A før jeg fikk mitt første, men selv etter svangerskap og amming så holdt de seg like fine, bare en cup større.

Merkelige greier, det kom liksom på de siste ukene!

Skulle ha på meg en kjole igår, og den fikk jeg ikke igjen over puppene!

Skrevet

Du er ikke gravid da?

Begynt på hormonprevansjon?

Anonymous poster hash: 41373...ffe
  • Liker 1
Skrevet

Pupper kan vokse hele livet de. Jeg er 26 og har faktisk gått ned i vekt og opp en BH-størrelse.

Anonymous poster hash: 6b4ff...e3b
Skrevet

Går ikke på noen form for prevensjon, og tror ikke jeg er gravid. Hadde mensen for tre uker siden, og den skal dukke opp igjen om ei ukes tid. Grunnen til at jeg ikke tror at jeg er gravid er pga vi har vanskelig for å bli gravid på egenhånd, og de to vi har kom til ved hjelp av pergo.

Fra tidligere svangerskap så husker jeg at puppene begynte å vokse rett etter at jeg testet positivt.

Ts

Skrevet

40, og mine vokser /krymper med vekta. Er vel helt normalt

Anonymous poster hash: 808ca...86f
Skrevet

Mine vokste når jeg var rundt 25. Litt kjipt, fordi da hadde jeg allerede tatt silikon noen år før fordi jeg trodde de var ferdig utvokst.. Men nå er silikonen ute igjen. Var helt flatbrystet før, nå har jeg en full A på grensen til B. Perfekt for meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...