Gå til innhold

Er 200cc silikon for lite?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har sånne bryst som på dette bildet, er tynn og liten. Jeg har så små bryst at silikonen må legges under brystmuskel. Men siden det legges under brystmuskel så vil jo ikke 200cc se like stort ut som 200cc over muskel. Og jeg har ikke pupper fra før, bare en ''dobbelthake'' pupp.

Jeg tenkte mer 300cc under muskel. Jeg leste at de som hadde a-cub fra før bare fikk en b-cub med 200cc, og når jeg først skal betale en dyr pris så vil jeg være helt fornøyd. Jeg vet det ikke er enkelt for dere å si, men om dere er litt interessert i silikon eller har søkt litt og vet litt om størrelser, hvor mye synes dere jeg burde ta? Brukes 65a/65aa i bh størrelse nå. Er det ikke plass til mer enn 200?

http://www.newcontour.hu/uploads/gallery/mellnagyobbitas/mellnagyobbitas_31-40/32be3_mellnagyobbitas_breast_enlargement_new_contour_plasztika_szilikon_implantatum.jpg

Edit: forresten, er det noen som husker den siden der man kan søke på hvor mye silikon folk har og se før/etter bilder? Vet dette spørsmålet har blitt stilt mange ganger før.

Endret av Flekk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hør på det med at du kun vil gå opp en cup, dette er individuelt og kan ikke forutsees på forhånd.

Tenker at siden du er så tynn så burde du ikke ta så mye som 300cc, det blir nok for mye. Mulig det ikke er plass og hvis de kunne fått stappa det inn så ville det nok ikke sett fint ut. Snakk med kirurg og hør hvor mye de mener vil passe din kropp, og husk at du skal bære på disse i noen år fremover.

Jeg er ganske formfull og har 350cc, de står i stil med min kropp. Må si jeg misunner sånne som deg som er ganske flate i utgangspunktet for dere får et fint og fast resultat :)

Anonymous poster hash: 1fe17...657

Skrevet

Hadde ca samme utgpkt som deg. Kirurgi bestemte og målte, og jeg endte opp med 280 vg moderat profil. Ser veldig fint ut. Men la over muskel, jeg va ikke like mager i brystkassa som bildet. La kirurgen råde deg. Om du senere vil bytte, kan du jo ta større om du vil det. Da er huden mer strukket ut.

Anonymous poster hash: cfee9...b64

Skrevet

Hadde ca samme utgpkt som deg. Kirurgi bestemte og målte, og jeg endte opp med 280 vg moderat profil. Ser veldig fint ut. Men la over muskel, jeg va ikke like mager i brystkassa som bildet. La kirurgen råde deg. Om du senere vil bytte, kan du jo ta større om du vil det. Da er huden mer strukket ut.

Skrevet

Skrevet

Nja, jeg sammenligner med TCMN. Vi har lik høyde og kroppsfasong. Tror vi veier det samme (rundt 40-45).

Hun tok 325cc OVER muskel. 325cc UNDER muskel vi jo ikke se like stort ut. Hun hadde også pupper fra før, men jeg har like små som de på bildet jeg linket. Puppene hennes ble veldig store, og mine kommer ikke til å bli så store om jeg tar 300cc under muskel med null utgangspunkt av pupp fra før.

http://tcmn.blogg.no/1375021945_koser_oss.html#comment

Skrevet

Nja, jeg sammenligner med TCMN. Vi har lik høyde og kroppsfasong. Tror vi veier det samme (rundt 40-45).

Hun tok 325cc OVER muskel. 325cc UNDER muskel vi jo ikke se like stort ut. Hun hadde også pupper fra før, men jeg har like små som de på bildet jeg linket. Puppene hennes ble veldig store, og mine kommer ikke til å bli så store om jeg tar 300cc under muskel med null utgangspunkt av pupp fra før.

http://tcmn.blogg.no/1375021945_koser_oss.html#comment

Hvis du sammenligner med bilder av andre som har silikon så vil du garantert bli skuffa. Det blir ikke likt uansett.

• 2 år senere...
Skrevet
Den 13.8.2013 at 4.17, Flekk skrev:

Jeg har sånne bryst som på dette bildet, er tynn og liten. Jeg har så små bryst at silikonen må legges under brystmuskel. Men siden det legges under brystmuskel så vil jo ikke 200cc se like stort ut som 200cc over muskel. Og jeg har ikke pupper fra før, bare en ''dobbelthake'' pupp.

Jeg tenkte mer 300cc under muskel. Jeg leste at de som hadde a-cub fra før bare fikk en b-cub med 200cc, og når jeg først skal betale en dyr pris så vil jeg være helt fornøyd. Jeg vet det ikke er enkelt for dere å si, men om dere er litt interessert i silikon eller har søkt litt og vet litt om størrelser, hvor mye synes dere jeg burde ta? Brukes 65a/65aa i bh størrelse nå. Er det ikke plass til mer enn 200?

http://www.newcontour.hu/uploads/gallery/mellnagyobbitas/mellnagyobbitas_31-40/32be3_mellnagyobbitas_breast_enlargement_new_contour_plasztika_szilikon_implantatum.jpg

Edit: forresten, er det noen som husker den siden der man kan søke på hvor mye silikon folk har og se før/etter bilder? Vet dette spørsmålet har blitt stilt mange ganger før.

Ser at dette er over 3 år siden du skrev.. regner med at du har tatt silikon nå? :)
Hvordan ble resultatet? Jeg er 160cm, 45 kg og kirurgen sa jeg burde få 200cc under muskel. (Rund protese). Men er i samme problemsstilling som deg.. Er redd 200cc blir for lite eller "lite forskjell".. Er ganske tungt å punge ut 35K for pupper som blir "litt" større bare

AnonymBruker
Skrevet

Får du kapsel eller problemer så må du betale uansett for fjerning. Jeg fjernet nettopp mine. Hadde 220 og hatet de fra dag en. Vil ikke se ut som en oppblåst idiot. Nå er jeg b-cup og det er helt greit. Mye finere med naturlige pupper.

Anonymkode: 3333c...d83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...