Gå til innhold

Min lille verden sett fra innsiden

Miracl3

Anbefalte innlegg

Bursdagen min er over. Ett nytt år har begynt for meg i dag. Et nytt år , nye muligheter , nye drømmer. Jeg får også helt sikkert tid til å gå i noen fallgruver i løpet av året ,men jeg tror at jeg vil smile det meste av tiden. Om 10 dager reiser jeg sammen med min elskede på en etterlengtede ferie og etter det kommer eksamen :roll: . Jeg er student og prøver ¨på min egen lille måte å klare meg selv om jeg er annalfabet.

Jeg har problemer med å sove i natt. Er vell derfor denne ideen med å skrive dagbok poppet opp i hodet mitt. Jeg pleide å ha glede av dagbøker i mine yngre dager. Håper jeg også kan ha det i tiden fremover.

Min lille pressentasjon for mine mulige lesere : Jente ¨på 26 år. Mulig jeg er litt nevrotisk og paranoid men ikke så mye at det plager meg. Jeg takler stress utrolig dårlig og er en typisk Tyr. Jeg elsker dyre ting og luksuss men er student , så luksussen for vente på seg. Jeg er veldig glad i dyr og ingenting er som å se en glad hund møte meg i døren. Mannen min er herlig og jeg er lykkelig. Jeg er impulsiv men alikevell redd. Har ingen spessielle hobbyer men prøver så godt jeg kan å trene yoga. Men er faktisk stiv som en stokk og har problemmer med å "leve " meg inn i øvelser. Mine store lidenskap er bøker og Munch er et forbilde innen kunst. Av musikk er jeg allsidig. Vennene mine er gode venner men ikke mange. Den rollen jeg har blandt dem kan nokk beskrives som "lytter "

Det er faktisk noe jeg ikke skjønner og det er at alle de single venninnene mine skal komme til meg med sine mannfolk problemmer. Er det slik at siden jeg har vært gift 4 månder så er jeg ekspert ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Gratulerer med dagbok!! :-)

Det er faktisk noe jeg ikke skjønner og det er at alle de single venninnene mine skal komme til meg med sine mannfolk problemmer. Er det slik at siden jeg har vært gift 4 månder så er jeg ekspert ?

Jepp, er du gift så er du gift! Sånn er det med den saken!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Veslo

I morgen har jeg en stor prøve på skolen. Biter på neglene mine og håper det går bra. Kjenner denne angsten for å ikke klare det bra nokk lryper inn under huden min. Jeg har ikke lest nokk , jeg trenger å lese mer. Jeg ønsker å sove og våkne opp på søndag. Denne helvetes presstasjonsangsten.............

Min kjære lille hund har fått ørebetennelse. Var hos dyrlegen i dag og fikk dråper og salve. Syntes synd på han. Lurere på om han fikk ørebetennelse av at jeg vasket ørene hans med olivenolje ?

Om en uke reiser jeg og min elskede på ferie. Skal til Side i Tyrkia. Resefebren har tatt meg og taxfree varene på flyet er bestilt. Ser frem til late lange dager i solen sammen med skolebøkene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg og ville innom og legge igjen en hilsen! :-)

Gratulerer med ny dagbok! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...